Alpha Power Media amp; Communication – campanie integrata de rebranding

Noul brand este marcat printr-o imagine originală și ușor de recunoscut, atribute constituite dintr-o cromatică plăcută și un format estetic care invită la comunicare. Sloganul companiei: Let’s talk about communication vine în completarea identității vizuale prin reliefarea serviciilor prestate și dă coerență mesajului pe care îl lansează pe piață. Noul logo oferă sustenabilitate schimbării de imagine, fiind reprezentativ pentru profilul companiei și creează un echilibru între cerințele pieței și valorile Alpha Power Media & Communication (APMC). Întregul concept are rolul de a prezenta compania într-o manieră personalizată, promovând profesionalismul și dedicarea companiei pentru fiecare proiect, idei comunicate cu ajutorul agenției de comunicare și PR Nomade Communication.

APMC este o companie care oferă servicii de call center pentru reactivarea clienților vechi, pentru a obține feedback-ul clienților în urma unei achiziții sau pentru generarea unor lead-uri noi. Aceasta face parte dintr-un holding format din B-Team Enery and Environment, B-team Corrosion Protection și Pro Curățenia, companii cu istoric pe piața din România. Aceasta a reprezentat, de-a lungul timpului, un suport real pentru IMM-urile și companiile mari românești care și-au dorit să se diferențieze de concurență prin calitatea serviciilor oferite și prin loialitatea clienților câștigată în timp. Misiunea companiei este aceea de a identifica modalități noi și eficiente de a atrage, reține și fideliza clienții noi și de a-i reactiva pe cei vechi, cu scopul de a crește profitul fiecărui client.