Alevia estimeaza o cifra de afaceri de 5 8 milioane de euro pentru 2017 Compania a înregistrat o creștere a cifrei de

Atingerea obiectivului propus de compania românească se bazează pe un plan de investiții care vizează atât dezvoltarea zonei de producție, cât și a sferei de resurse umane. În acest sens, compania are ca obiectiv finalizarea unei hale noi cu o suprafață totală de aproximativ 2000mp și, ca urmare a creșterii vânzării de ceaiuri, își propune să investească și în noi utilaje pentru linia de ceaiuri. O altă zonă pentru care Alevia își propune o dezvoltare care să ducă, în final, la atingerea obiectivului, este cea a personalului. Astfel, compania care număra la ora actuală 200 de angajați, preconizează o creștere cu 20% a numărului de angajați.
Trendul ascendent al companiei se bazează pe vânzări de peste 2.000.000 de suplimente și aproximativ 3.500.000 de ceaiuri. Cele mai vândute branduri în 2016 au fost Ginkana Ginkgo Biloba, Coenzima Q10, Silfide, Noni și Propolis C. Portofoliul Alevia cuprinde peste 120 de tipuri de suplimente alimentare și 50 de sortimente de ceaiuri, disponibile în peste 4.000 de farmacii și magazine naturiste, lanțuri de farmacii (Catena, Dona, Sensiblu) și supermarketuri (Auchan, Lidl, Carrefour, Kaufland) din România.
„La baza companiei Alevia stă un principiu de la care nu ne putem dezice și anume-Ceea ce merită să fie făcut, merită să fie bine făcut (Nicolas Poussin). Am transformat acest motto în conceptul brandului asumându-ne responsabilitatea de a le oferi cumpărătorilor produse de cea mai bună calitate, la un preț cât mai avantajos. Căutăm să aducem îmbunătățiri constante, de la linia de produse, până la procesul de producție, tocmai pentru că astfel reușim să oferim de fiecare dată un produs și un serviciu pe măsura așteptărilor. Ne-am propus ca și în acest an să continuăm investițiile în dezvoltarea spațiului de producție, a produselor și a personalului, cele trei sectoare-pilon pe care brandul Alevia poate crește continuu. Datorită varietății de produse comercializate, 120 de tipuri de suplimente alimentare și 50 de sortimente de ceaiuri, reușim să aducem brandul mai aproape de milioane de consumatori și să le oferim astfel darurile naturii”, a declarat Dr. Florin Mitocaru, director general Alevia.
Pentru 2017, obiectivele Alevia vizează, pe lângă menținerea trendului de creștere, și intrarea pe 5 noi piețe prin lansarea a 50 de produse dedicate.
Compania își menține și în 2017 misiunea asumată față de cumpărători prin campania manifest lansată în 2016 cu scopul de a crește gradul de conștientizare atât al consumatorilor, cât și al celorlalți producători față de nevoia de a introduce în suplimentele alimentare numai extracte de calitate înaltă din plante. Mai mult, își propune continuarea responsabilității pe care o are față de societate și angajați deopotrivă. Compania susține dezvoltarea comunității și continuă și anul acesta programul său de responsabilitate socială oferind suplimente alimentare către centrele de bătrâni și copii. Atenția deosebită pe care o acordă compania produselor comercializate se reflectă și în relația cu angajații, punând la dispoziția lor oportunități continue de dezvoltare și recompensându-i pentru performanță și loialitate.