Alege o promovare site potrivita pentru afacerea ta

Una dintre metodele de promovare site este crearea unei pagini pentru afacerea ta pe Facebook. Dar si intr-o astfel de alegere, intrebarile exista si sunt legate de principalul beneficiu: Like sau Click? In continuare, incercam sa dezbatem aceasta problema, legata de o promovarea unui site pe Facebook!
Benefiicile duble pentru promovare site pe Facebook
Facebook a devenit un important canal de publicitate pentru mai multe motive, dintre care amintim: o baza de date imensa, o paleta extrem de variata si bogata de date despre utilizatori, si astfel, o capacitate mare de a identifica audienta companiei.
In aceste conditii, reclama pe Facebook poate aduce Like-uri care pot consolida o relatie pe termen lung cu clientii potentiali, prin stabilirea unei linii directe cu News Feed-ul acestora.
Un Like sau un Click ?
Recent, SocialCode a publicat un studiu despre rata de Like si rata de Click pentru reclama pe Facebook, in functie de varsta utilizatorilor de Facebook. S-a observat ca utilizatorii mai tineri de Facebook sunt mai increzatori, avand in vedere ca acestia au “crescut” practic utilizand platforma de Facebook, si de aceea apasa mai repede butonul de Like. Ei cunosc foarte bine ce face acest buton, si este mai probabil ca acestia sa il apese, fie pe o reclama, fie altundeva.
Totodata, s-a descoperit ca utilizatorii mai varstnici de Facebook tind sa interactioneze mai mult cu o reclama, sa dea mai multe Click-uri prin continutul acesteia pentru a afla mai multe despre oferta respectiva, si abia apoi sa apese butonul Like. Acest comportament se explica prin faptul ca utilizatorii mai varstnici sunt cei mai noi utilizatori ai retelei Facebook; acestia au, in general, un numar mic de Friends (Prieteni), si de aceea reclamele vizualizate sunt alese personal de catre utilizatori, si nu venite prin canale de comunicatie, de la alti Prieteni.

In aceste conditii, ce aduce mai multa valoare: un Click sau un Like ?
Atat Click-urile cat si Like-urile sunt importante; depinde de ce rezultat doresti sa obtii de la campania ta. De exemplu, este mai important sa obtii Like daca conduci o campanie de fidelizare a utilizatorilor; insa, daca doresti ca utilizatorii sa aiba un anumit comportament, sa raspunda unei chemari (Call to Action Campaigns) sau sa ajunga pe o anumita pagina web (Landing Page) este mai important un Click. Totodata, Click-urile sunt mai importante in campaniile de promovare a produselor noi intrucat implica un raspuns activ din partea utilizatorilor. Indiferent ca doresti sa obtii un Click sau un Like, este important sa faci o strategie corecta de promovare site.