Alege o promovare prin Google Adwords pentru afacerea ta online

Google-ul iti ofera o promovare prin Google adwords! Dar ce semnifica de fapt? Cu totii stim ca Google este cel mai popular website de pe planeta Pamant! Se speculeaza ca mai mult de 1 000 000 000 de persoane utilizeaza motorul de cautare Google in fiecare luna. Mai mult de 30 000 de cautari sunt efectuate pe Google la fiecare secunda. Astfel de date sunt sigura ca atrag atentia!
Ce inseamna aceste numere fabuloase cu adevarat pentru tine, ca afacerist? Ca ar trebui sa alegi cel putin o modalitate prin care sa iti promovezi site-ul, si una dintre optiuni ar fi o promovare prin Google Adwords pentru afacerea ta! Probabilitatea ca potentiali clienti sa foloseasca Google pentru cautare de produse sau servicii pe care tu le vinzi este foarte mare. Daca nu te gasesc online, gasesc probabil produsele sau serviciile concurentilor.
Promovare prin Google Adwords – Beneficii
Pay Per Click: cand folosesti o promovare prin Google AdWords platesti de fiecare data cand un utilizator da clic pe unul dintre anunturile tale. Aceasta procedura este o modalitate de structurare a preturilor in favoarea ta, pentru ca vei plati atunci cand o persoana intra pe websiteul tau. Suma pe care o vei plati in realitate este determinata de competitivitatea pietei tale. De exemplu, conform cu Estimatorul de Trafic de la Google, fraza cheie credit ipotecar este valorificata pentru piata din Romania la 2,94 Ron/clic, pentru momentul in care s-a efectuat aceasta analiza. Fraza RCA Online pe de ala parte, valoreaza aproximativ 5,40 Ron/clic. Depinde foarte mult de piata pe care te situezi, dar si de factori precum: ziua din saptamana, ora, numarul de companii care liciteaza pentru aceiasi fraza cheie, locatia pentru care se liciteaza, etc.
Afisarea anunturilor in functie de aria geografica: Google iti permite sa afisezi anunturile pentru o anumita regiune geografica; poti specifica zona in care locuieste sau lucreaza audienta ta si poti chiar specifica unde nu doresti sa promovezi anunturile tale. De exemplu, daca ai o firma de constructii si te deplasezi cu echipa ta in zone anume din Romania, poti seta in contul tau de AdWords exact acele zone pentru a promova anunturile. Si astfel previi situatia in care cheltui bani pentru vizitatori care nu sunt potentiali clienti.
Promovarea Programata: daca te-ai uitat la datele statistice de pe websiteul tau si ai observat ca utilizatorii il viziteaza 7 zile pe saptamana, dar te contacteaza doar sambata, poti sa setezi anunturile din AdWords sa ruleze doar sambata. Sau daca doresti sa afisezi anunturi sponsorizate in zile in care de obicei nu obtii prea multe vizite altfel, poti sa faci si asta. Daca, de exemplu, administrezi un cinema, care are un discount special intre orele 1:00 pm si 4:00 pm, poti seta anunturile sa ruleze intre 10:00 am si 1:00 pm. Clientii tai potentiali vor putea vedea anuntul tau cu tariful special, iar la ora 1, cand incep sa ruleze filmele la acest tarif, anunturile se vor opri automat.