
Prigat continua si anul acesta misiunea de a-i sustine si celebra pe atletii de zi cu zi, prin lansarea unei noi campanii de comunicare adresata acestora. Avand-o alaturi pe Dana Rogoz, noul ambasador al brandului, o personalitate plina de vitalitate si o atleta de zi cu zi cu experienta, Prigat îsi propune sa evidentieze importanta momentelor de timeout în pregatirea atletilor de zi cu zi.
Anul acesta, Prigat a aflat care este rolul pauzelor în rutina romanilor si cum aleg sa se bucure de ele, pentru a le aminti de momentul de timeout de care orice atlet are nevoie. Un studiu realizat de brand arata ca 75% dintre romani considera pauzele foarte importante si îsi doresc sa aiba mai multe momente de timeout pe parcursul unei zile. 36% însa recunosc ca reusesc sa se bucure de un moment de respiro abia odata la cateva ore bune. Pauzele de la birou înseamna pentru majoritatea sa se relaxeze cu colegii sau cateva momente petrecute în aer liber. Iar cand vine vorba despre hobby-uri, cei mai multi aleg sa îsi petreaca timpul liber citind sau plimbandu-se.
Venind în întampinarea nevoii de timeout a romanilor, Prigat lanseaza noile sticle de 0.5L, partenerul perfect pentru momentele de timeout de pe parcursul zilei.
“Anul trecut, Prigat i-a încurajat pe toti cei care, la fel ca atletii profesionisti, reusesc sa faca slalom printre obstacole în ritmul alert al zilelor noastre. Totusi, orice atlet are nevoie si de pauze, pentru a-si recapata energia. Aceasta este ideea de la care porneste noua campanie Prigat. Ne propunem nu doar sa aflam care este rolul pauzelor în rutina de zi cu zi a romanilor, ci si sa le oferim un motiv în plus pentru a se bucura de acestea. Partenerul perfect si cu gust bun pentru #timeout este sucul Prigat în noua sticla de 0.5L”, spune Claudia Crisan, Brand Manager Juices, Sport Drinks & Water, PepsiCo Romania.
Campaniei Prigat i s-a alaturat anul acesta Dana Rogoz, un atlet de zi cu zi în adevaratul sens al cuvantului: Dana este mama, sotie, actrita, designer, antreprenor si blogger. Ambasadoarea Prigat îi sustine si îi aplauda pe cei care, la fel ca ea, reusesc sa faca fata cursei cu obstacole zilnice si le aminteste ca orice atlet merita din cand în cand pauze de relaxare.
“Sunt onorata ca Prigat ma considera un atlet de zi cu zi si m-am alaturat acestei initiative. Trec prin una dintre cele mai aglomerate, dar si cele mai frumoase perioade: joc în multe spectacole de teatru, pregatesc un rol pentru un lungmetraj, am repetitii si sedinte foto aproape zilnic, ma ocup de propriul brand si, cel mai important, încerc sa petrec cat mai mult timp de calitate cu copilul meu. Dimineata, cand suna ceasul, porneste cronometrul si începe cursa. Tocmai de aceea, simt nevoia unor momente de timeout, în care sa ma pot pregati pentru noile "obstacole" de pe traseu. Aceste momente sunt sursa mea de energie, punctul meu de echilibru”, spune Dana Rogoz.
Noua campanie include spot TV, outdoor, promovare prin canale de social media, comunicare in-store si activitati de PR.
Echipa PepsiCo implicata în dezvoltarea campaniei Prigat este formata din: Calin Clej (Marketing Director, PepsiCo Greater Balkans Beverages & South Eastern Europe Franchise), Claudia Crisan (Brand Manager Juices, Sport Drinks & Water, PepsiCo Romania) si Ana-Maria Nastase (PR Specialist, PepsiCo Romania).
Conceptul si materialele campaniei au fost realizate de echipa Leo Burnett Group, formata din: Razvan Capanescu (Chief Creative Officer); Dinu Gojan (Art Director); Adina Teodorescu (Group Creative Director); Victor Stroe (Planning Director); Corina Bernschutz (Brand Communication Director); Simona Zeca (Brand Communication Manager); Mihai Lucanu (Brand Communication Manager); Matei Psatta (Digital Strategy Director); Ioana Samoila (Social Media Manager); Sorin Deleanu (AV Manager); Oana Bulexa (Strategic Planner); Adina Toader (PR Specialist); Andreea Pandelea (Social Media Specialist).
De realizarea campaniei media s-a ocupat echipa OMD, formata din: Razvan Meirosu (Media Director) si Cristina Filipeanu (Media Manager).
Noul design al ambalajului a fost realizat de echipa Die Kunstfabrik, formata din: Roland Kunst (Managing Director), Alex Dimonu (Account Manager), Mihai Paun (Art Director).
Campania a fost dezvoltata 100% în Romania, de la idee la executie. Spotul TV este realizat sub îndrumarea regizorului Iulian Moga, a producatorului Milanovic Vlastimir, a directorului de fotografie Mangir Stefan si a casei de productie Roco Media.
Prigat 0.5l, sticla pentru timeout racoritor, face parte din gama de sucuri racoritoare cu continut de fruct, si este disponibil în urmatoarele variante: Portocale, Piersici, Visine si Capsuni-Banane.
Prigat este prezent pe piata din Romania de 23 de ani si a fost primul brand care a introdus conceptul de bautura necarbonatata cu suc de fructe la nivel local. În prezent, Prigat activeaza în toate categoriile de bauturi racoritoare necarbonatate pe baza de fructe: bauturi de tip still drink, nectaruri, juice 100%. Produsele Prigat nu contin îndulcitori artificiali sau conservanti adaugati. Prigat este produs si îmbuteliat în Romania de catre PepsiCo Romania.
Despre PepsiCo
Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de tari si teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat peste 66 miliarde dolari venit net în 2014, adus de un portofoliu de alimente si bauturi ce se completeza reciproc si care include Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker si Tropicana. Portofoliul PepsiCo este format dintr-o gama larga de produse alimentare si bauturi savuroase, printre care 22 de branduri ce genereaza fiecare peste de 1 miliard de dolari în vanzari anuale de retail.
În centrul filosofiei PepsiCo este Performanta cu Scop - angajamentul nostru de a oferi performante financiare la cel mai înalt nivel, creand în acelasi timp o crestere durabila a valorii actiunilor. În practica, Performanta cu Scop înseamna furnizarea unei game largi de produse alimentare si bauturi, de la gustari la alimente sanatoase; gasirea unor modalitati inovatoare de a minimiza impactul nostru asupra mediului si de a reduce costurile operationale; oferirea unor locuri de munca sigure pentru angajatii nostri la nivel global; si respectarea, sprijinirea si realizarea de investitii în comunitatile locale în care ne desfasuram activitatea.
Toate drepturile rezervate - LivePR - AiPress.ro
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro