Ce este Instagram? Ei bine, suntem siguri ca vrei sa stii totul despre Instagram, pentru ca stim cat de important a devenit Instagram. Fiind una dintre cele mai accesate retele sociale, aceasta pune la dispozitie utilizatorilor serviciile de incarcare a pozelor si video-urilor, de filtrare a imaginilor si de distribuire a acestora pe celelalte retele sociale.
Platforma online a fost lansata in 2010, creatorii sai fiind Mike Krieger si Kevin Systrom, care ocupa in prezent functia de CEO al Instagram. Facebook a cumparat Instagram in anul 2012 pentru aproape un milliard de dolari. In anul 2014, serviciul Instagram a devenit a doua cea mai mare retea sociala pe plan global, numarul sau de utilizatori depasindu-l pe cel al utilizatorilor concurentului sau Twitter.
In prezent, aplicatiile Instagram si Facebook sunt cele mai utilizate aplicatii. Cand vine vorba de marketing-ul in social media, Facebook este cel care domina. Are cea mai mare baza de utilizatori si a rezistat testului timpului. Compania a redefinit modul în care ne uitam la retelele sociale si, de asemenea, a extins posibilitațile de social media pentru companii.
Apoi e tanarul Instagram, aplicatia despre care o sa vorbim in acest articol. In lumea site-urilor de social networking, Instagram este inca relativ nou. Consumatorii petrec mai mult timp navigand pe telefon decat pe desktop-urile lor. Instagram a reușit sa profite de aceasta schimbare prin lansarea ca aplicatie mobila.
Similar cu modul in care Facebook a starnit lumea marketing-ului in social media cu abordarea bazata pe date, asa este si Instagram, cu accentul strict pus pe utilizatorii de telefonie mobila si pe continutul vizual.
Cele doua sunt strans legate intre ele de cand Facebook detine Instagram. In ciuda legaturii stranse dintre ele, acestea sunt doua platforme separate care trebuie abordate diferit.
Insa, Instagram pare ca a incantat inca de la inceput utilizatorii cu faimoasele “insta stories” sau “povestile care dureaza o singura zi”. Pe langa faptul ca poti sa postezi poze care sa dureze doar o zi, acestea pot fi si editate, dar si sa fie aplicate stickere direct pe poza.
E suficient sa ai un cont de Instagram, si poti incepe oricand sa folosesti si Insta Stories. In principiu, pe Insta Stories poti, fie sa incarci poze si video-uri deja create, si sa le adaugi din galerie, fie sa le creezi direct din aplicatie.
Daca le faci direct din aplicatie, ai o serie de functionalitati faine pe care le poti folosi: Boomerang (clipuri scurte in motion), Rewind (poti derula filmarea), Maini Libere (pentru a filma fara sa tii degetul pe buton), dar si Live (care functioneaza la fel ca pe Facebook).
De asemenea, ai cateva filtre pentru fata similare cu cele de pe Snapchat/ Facebook, cu care te poti juca – daca simti ca s-ar potrivi brandului tau. Dupa ce le-ai inregistrat, mai ai o serie de filtre de culoare pe care le poti adauga peste imagine / video.
Iata alte lucruri pe care le poti face in cadrul unui story de pe aplicatia Instagram:
De asemenea, exista mai multe detalii care pot face povestile tale mult mai interesante si vizionate de mai multe persoane:
Totul despre Instagram. Un lucru extrem de interesant de mentionat despre aplicatia Instagram este IGTV. Acesta a fost lansat ca o alternativa la televiziunea tradiționala de astazi si alte canale populare de streaming, iar publicul tinta este cel care se simte profund dedicat telefoanelor mobile și mai ales celor care isi dedica timpul în platforma Instagram.
Dupa finalizarea procesului de încarcare, va trebui sa editați urmatoarele secțiuni:
Editați coperta – Coperta este prima imagine care va aparea în videoclipul dvs., astfel încât ar trebui sa fie atractiva și sa atraga atenția utilizatorilor astfel încât acestia sa doreasca sa continue vizionarea videoclipului.
Titlu – Titlurile IGTV Instagram trebuie sa fie in stilul YouTube: descriptiv și direct.
Descriere – Aici este secțiunea care poate face diferența între un videoclip și unul care se deosebește de celelalte. Descrieți pe scurt conținutul videoclipului dvs. și, mai presus de toate, inserați hashtag-uri pentru a crește vizibilitatea videoclipului dvs. și pentru a ajunge la un numar mai mare de persoane.
Link Facebook page – În mod similar, unele conturi au opțiunea de a introduce un link catre o pagina web pentru a direcționa traficul, întotdeauna aceasta opțiune este disponibila numai în conturile cu un numar mai mare de adepți.
Cam astea au fost informatiile, dar si tips and tricks-urile pe care ti le-am putut oferi (la acest moment) despre ceea ce este Instagram si ceea ce ofera aceasta aplicatie. Si ca sa nu ne luam la revedere asa rapid, ne-am gandit sa lasam mai jos 5 lucruri inedite care circula la acest moment pe Instagram:
Totul despre Instagram. Cele mai populare hashtag-uri pentru marketing sunt: #social #branding #socialmedia #success #sales #entrepreneur #entrepreneurship #marketing #branding #tech #business #contestalert #sweepstakes #giveaway #discount #travel #deal #smallbiz
P.S: daca vrei sa citesti si mai multe informatii despre Instagram, iti recomandam un articol de pe StoianCiprian.Blog!
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro