Cum să ai o experiență plăcută la un service gsm

21 martie 2018
Autor:
European Advertising Holding S.R.L

În era modernă, deținătorii de smartphone-uri sunt într-o relație permanentă cu service-urile gsm. Nu pentru că dispozitivele sunt dintre cele mai fragile și slab calitative, ci pentru că neatenția face ca gestionarea modului în care este folosit acest dispozitiv să fie deficitară.

Căzături, stropiri, zgârieturi sunt dintre cele mai frecvente „comportamente” ale unui utilizator față de telefon. Explicația o avem deja prin simpla analiză a modului în care ținem telefonul după noi. Cum nici la toaletă nu se despart de el pe principiul „poate sună cineva”, nu mai încape loc de alte explicații de ce telefoanele au de suferit din cauza accidentelor diverse.

De partea cealaltă, service-urile gsm se bucură de mai multă popularitate ca nicicând. Reparațiile sunt mai complexe, mai variate însă nu este de ajuns. Pentru a mulțumi clasa de utilizatori, aceste service-uri au nevoie să ofere o experiență empatică. Iată cum.

Timpul eficient de reparație

Cu cât durează mai mult o reparație, cu atât crește și dezamăgirea celui rămas fără dispozitiv. Pentru mulți dintre ei, telefonul înseamnă ore de muncă, planificare, conectare cu lumea, deci nu își permit să își întrerupă activitatea prea mult. Așadar, în principal se va cauta acel service care repară rapid, poate chiar pe loc.

La Glassgsm e cu noroc: unele tipuri de reparații se pot realiza imediat, altele pot dura până la maximum de 3 zile – de regulă acestea sunt cazurile în care telefonul ajunge în service prin curier și este trimis înapoi prin aceeași metodă.

Consiliere

Ca un copil dojenit de soartă, orice utilizator ajunge la un service gsm cu disperarea și problema unui telefon despre care nu știe ce i s-a întâmplat. Poate că nu îți dai seama, însă simplă explicație, consiliere și detaliere pot fi un factor psihologic care calmează și te fac să vezi lucrurile dintr-o perspectivă mai senină. Acel „da, domnule, se poate repara” este așteptat cu sufletul la gură.

Glassgsm spre exemplu promite să ofere diagnoză gratuită. Ca atunci când îți cumperi un desert și primești bonus încă unul – pare greu de crezut că nu te vor taxa pentru asta, în condițiile în care diagnoza este parte din procesul de reparație practic, când mai întâi de toate se depistează ce este nevoie. Ei bine, să crezi. Este și oficial – vezi pagina lor.

Garanție

Pentru tot ce se repară, ar fi bine să ceri garanție. Este o măsură de prevenție de a ști că nu trebuie să să te întorci în scurt timp cu nevoia aceleiași reparații. Unii se vor rezuma să garanteze funcționalitatea unui telefon preț de o lună. Alții merg și mai departe de atât, la 6 luni – cum este cazul celor de la Glassgsm. Poți întreba de ce depinde garanția în cauză.

 

Cum service-urile gsm au devenit tot mai căutate desigur că a apărut și o piață neagră. Mulți care promit să repare, care aparent o fac însă în scurt timp realitatea demonstrează alegerea făcută. Așadar, orice interesat de serviciile de acest gen ar trebuie să își ia măsuri de precauție și să fie minuțios în alegerea service-ului necesar.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram