MyStaff Recruitment – eficienta maxima in recrutare

19 septembrie 2013

Smartree Romania lanseaza MyStaff Recruitment, modul software inovator in procesul de recrutare si selectie. MyStaff Recruitment maximizeaza rezultatele pentru toti actorii implicati si optimizeaza costurile si timpul alocat fiecarui proiect de recrutare.

Inovatia majora consta in implicarea directa, prin portalul web MyStaff Recruitment, a managerului departamentului in care exista posturi vacante, precum si existenta unui flux decizional si monitorizarea in timp real a intregului proces de recrutare.

In acest context se asigura transparenta si flexibilitatea tuturor proiectelor de recrutare, prin simplificarea interactiunii dintre recrutori, manageri si candidati.

“Modulul Recruitment, parte integranta a suitei MyStaff - platforma software de management al proceselor HR - inoveaza procesul de recrutare prin accesul direct al tuturor actorilor implicati. Acest modul simplifica sarcinile departamentului de resurse umane si creste timpul alocat pentru atragerea de talente in companie”, a declarat Adrian Stanciu, CEO Smartree Romania.

Informatiile si instrumentele care ofera suport decizional reprezinta cheia unui management eficient al resurselor umane, iar suita MyStaff faciliteaza concretizarea acestui obiectiv. Datorita avantajelor oferite de MyStaff Recruitment, managerii de HR se pot astfel concentra asupra altor activitati care aduc valoare adaugata in cadrul companiei.

Noul modul MyStaff Recruitment este usor de utilizat, atat independent de celelalte module ale suitei, cat si integrat in cadrul platformei MyStaff, flexibil la nevoi specifice, iar printre functionalitatile sale standard se numara:

- gestionarea cererilor de recrutare simultan pentru un numar nelimitat de proiecte;
- fluxuri de cereri si aprobari prin utilizarea platformei web de catre toti cei implicati in proces – manageri de departament, recrutori, candidati, director de HR/general/financiar etc;
- administrarea surselor de candidati si a procesului de selectie a talentelor;
- interfatare cu mediul online de recrutare;
- filtrarea candidatilor in functie de competente, profil, sursa de provenienta, aplicari anterioare;
- monitorizarea indicatorilor de performanta a recrutarii;
- rapoarte implicite cu grafice generate pentru eficientizarea analizei datelor la nivel de management;
- interconectarea cu modulele platformei MyStaff - Personnel, Payroll, Time, Reporting, Self Service, Notifier, Documents, Scheduler.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram