Razvan Capanescu realizeaza selectia de digital pentru celebra Lurzer s Archive

18 decembrie 2014

Rolul de content curator indeplinit de Capanescu a insemnat selectarea si recomandarea a cincisprezece campanii din intreaga lume, care au partea de digital ca element central; ele sunt incluse in ultimul numar din acest an al revistei tiparite.
Principalele criterii in selectia acestor campanii au fost prospetimea ideii si naturaletea cu care este folosit digitalul ca principal suport al ideii (nu doar ca media in care a fost declinat conceptul). Intregul proces este detaliat intr-un interviu acordat Lurzer's Archive, care apare alaturi de selectia realizata.
“Cred ca este o super onoare sa faci content curatorship pentru Lurzer's. Am cautat cincisprezece campanii remarcabile, care sa confirme faptul ca mediul digital devine nativ pentru multe branduri actuale, dar care sa surprinda imediat prin puterea ideii dincolo de tehnologie. Cred ca shortlist-ul meu demonstreaza din plin aceste lucruri”, a declarat Razvan Capanescu (Chief Creative Officer, Leo Burnett Group).
Campaniile propuse sunt Depaul Charity U.K - DePaul UK Spot 4 Sale (Publicis Londra), Åhléns - Shot it, got it (Forsman & Bodenfors, Stockholm), Poo-Pourri – Girls Don’t Poop (Ackermania Creative SUA), Olivari Olive Oil - Audio cookbook (twofifteenmccann San Francisco), Universitatile YCAM si Yamaguchi – Sharing Faces (Kyle McDonald), Go fucking Do It Start-Up – Go Fucking Do It (Pieter Levels), Politia Locala Antwerp – The Selfie Speeding Sign (Duval Guillaume, Belgia), Sony Xperia Z1S – Underwater Apps (W+K), The Body Shop Malaezia – Selfie in the Dark (Grey Kuala Lumpur), Automobil Clubul Roman - #seatbeltb00bing (Publicis Bucharest), Pampers – Lost Treasures (BBR Saatchi & Saatchi Israel), Smart International – Dancing Traffic Light Man (BBDO Dusseldorf), S7 Airlines – Catch a Plane (Leo Burnett Moscova), Absolut Vodka – Buddy Check Up (JMW Stockholm) si Lidl – Lidl Fan Cup (MRM/McCann Germania).

Razvan Capanescu este din octombrie 2014 Chief Creative Officer la Leo Burnett Group (care include Leo Burnett, iLeo si Arc). Director de creatie recunoscut si premiat la nivel local si international, el a fost in ultimii 7 ani Chief Creative Officer la Publicis Bucuresti, agentie pe care a transformat-o din punct de vedere creativ, unde a castigat pitch-uri internationale si pentru care a reusit sa exporte creatie in Europa, Asia si America de Sud. Capanescu are peste 17 ani de experienta in publicitate si a mai lucrat pentru agentii precum Saatchi&Saatchi, Ogilvy, McCann.

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram