Vonino tinteste piata smartphone urilor dupa un parcurs foarte bun in ultimul an pe segmentul tabletelor

16 mai 2015

Cresterea Vonino pe piata din Romania in ultimul an a depasit estimarile companiei si i-a adus o pozitie de lider pe fiecare canal de vanzare si pe fiecare categorie de tablete. In fiecare luna a ultimului an, compania avut cel putin trei dispozitive in top 20 pe segmentul tabletelor cu modele de 7 inci cu WiFi entry-level, 7 inci cu 3G entry-level si 8 inci cu 3G mid-range vandute in Romania. Cele mai populare produse printre utilizatori au fost cele de 7 inci din seriile Otis, Orin si Onyx cu conectivitate 3G, si cele business din gama Sirius.

In ceea ce priveste strategia de dezvoltare pentru urmatoarea perioada, Vonino va urma strategia livrarii de produse accesibile, dar cu performante si design superioare. Actuala tendinta a pietei de tablete este alegerea produsului in functie de pret, o atitudine normala fata de o gama noua de dispozitive, dar in momentul upgrade-ului utilizatorii devin mai atenti la dotari tehnice, tin cont de impresiile altor utilizatori si pun pret pe design si calitatea constructiei.

„Smartphone-ul a devenit cel mai folosit gadget din viata noastra, iar tableta a ajuns un dispozitiv central al familiei si divertismentului. Ne bucuram ca estimarile ne-au fost depasite, am reusit sa avem produse in ofertele celor mai mari operatori din Romania si acum suntem atenti la evolutia optiunii clientilor de la criteriul pretului cat mai mic la cel al mixului calitate -dotari - pret. Aceasta reprezinta o oportunitate foarte buna pentru Vonino, deoarece acest mix este punctul nostru forte, stand la baza tuturor produselor pe care le introducem pe piata“, a declarat Dragos Vasile, Director Executiv Vonino Romania.

Pentru urmatorul an, compania estimeaza ca valoarea medie a unei tablete WiFi low-end va ramane la circa 300 de lei, dar cele care dispun de conectivitate 3G sau 4G vor creste peste nivelul pretului de 400 de lei pe masura ce tehnologia 4G va fi tot mai raspandita. In ceea ce priveste segmentul telefoanelor smart, este o piata matura in care mixul pret - design - brand reprezinta criteriul de alegere a produsului. De asemenea, schimbarea telefonului nu se mai face din motive de necesitate, ci atunci cand utilizatorul este atras de un produs mai nou si mai interesant. Cele mai vandute smartphone-uri au un pret intre 500 si 700 lei, iar Vonino si-a propus pentru 2015 o dezvoltare in forta pe aceasta piata.

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram