Evia Media semneaza campania “La Femme Romantique” pentru Meli Melo Paris

19 aprilie 2016

Descoperind beneficiile expunerii pe tranzit in urma campaniilor desfasurate anterior, brandul Meli Melo Paris, impreuna cu agentia de publicitate neconventionala, Evia Media reiau colaborarea in vederea implementarii unei noi campanii de publicitate mobila, de data aceasta incluzand, pe langa expunerea pe autobuze si colantarea garniturilor de metrou. Mesajul campaniei te transpune direct in vacanta si te inspira sa alegi colectiile de bijuterii multicolore, cu accente florale si aer feminin, statement, dar si piese discrete, ce contureaza o colectie dedicata femeii romantice.

“Awareness, top of mind, intr-un cuvant: memorabilitate. Asta ne dorim pentru Meli Melo - Paris, primul brand de pe piata accesoriilor de moda pentru femei, din Romania. In acest sezon, comunicam femeilor exact acolo unde sunt pe parcursul zilei: in tranzit, mereu in miscare, in zone aglomerate, in drum spre birou, in masina sau in calatoria cu metroul. Pentru ca traim pe fast forward si mediile de advertising trebuie sa fie la fel de dinamice. Astfel, am gandit campania pentru noul sezon, dorindu-ne sa ajungem la femeile active si sa le oprim din fuga zilnica, atragandu-le atentia cu o campanie pentru RASFAT. Asadar, calatoria la Paris este pregatita si isi asteapta castigatoarea!” – Laura Nicolau, Marketing Manager Meli Melo - Paris

Odata cu implementarea campaniei de publicitate, brandul Meli Melo – Paris a lansat tombola “Rasfat la Paris”, ce are ca premiu un City Break la Paris, transport avion cu taxe incluse si cazare cu mic dejun la un hotel de 4 stele, pentru 2 persoane.

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram