7 idei de postări Instagram pentru succesul rapid al paginii tale

Cu peste 1 miliard de utilizatori activi, cu 80 % din utilizatori care urmăresc pagini de afaceri pe Instagram, această rețea socială este greu de eliminat din vreo strategie de marketing pentru 2021. Rata de interacțiune a utilizatorilor cu postările, măsurată în like-uri, comentarii și distribuiri este mult mai mare decât la Facebook sau la alte rețele. Provocările în promovare vin din faptul că tot mai multe companii aleg să își facă reclamă în această rețea socială. Ți-am pregătit câteva recomandări și idei care să te ajute să obții succesul pe Instagram.

1. Autentic versus perfect

Instagram este o platformă vizuală în care predomină conținutul atractiv estetic. În ultima perioadă tendința este ca utilizatorii să prefere imagini autentice, expresive, în detrimentul celor perfecte. Adică mai mult succes au fotografii spontane decât unele făcute în studio, după ore întregi de montaj. Cel mai important este să fii consistent în ceea ce privește stilul imaginilor. Dacă alegi să folosești un stil autentic, așa ar trebui să fie majoritatea postărilor.

2. Alege bine #hashtag-urile folosite

Alege hashtag-uri prea generice și vei avea de făcut față unei competiții incredibile de la milioane de alți utilizatori. Alege hashtag-uri proprii și nu vei avea niciun rezultat, pentru că utilizatorii nu știu de ele. Secretul este munca de analiză pentru fiecare hashtag în parte. Ținând cont de tipurile de postări adăugate de tine, trebuie să te uiți la fiecare hashtag în parte să vezi ce volum generează.

3. Creează un hashtag al tău

Rămânem la subiectul hashtag-urilor pentru următoarea recomandare de succes pe Instagram. Inventează un hashtag propriu pe care să îl folosești în majoritatea postărilor. Cel mai bine este să incluzi numele brandului în acest hashtag. Inclusiv ai putea să îl adaug in bio de pe Instagram. Evident că îl vei folosi alături de hashtag-urile care descriu cel mai bine imaginea din postare.

4. Atrage utilizatorii să genereze conținut vizual pentru afacerea ta

Conținutul generat de utilizator este foarte util pentru că este autentic și reduce costurile tale de producție. Ai nevoie să găsești tema de campanie și metodele să încurajezi clienții să folosească un hashtag comun. Vei fi surprins cu cei de spectaculoase de conținut vor veni utilizatorii și clienții tăi pe Instagram. Evident că vei utiliza acest hashtag de campanie în postări pe pagina proprie.

5. Subtitrarea la clipurile Instagram

Știai că aproximativ 40 la sută din filmele vizionate pe Instagram sunt urmărite fără sonor? Asta înseamnă că aproape jumătate din urmăritori nu vor auzi mesajul audio al filmului. De aceea subtitrările au devenit atât de importante Și ar trebui ca de fiecare dată când încarci un film să te asigur că are subtitrări.

6. Folosește Instagram pentru a aduce vizitatori pe website

Instagram este o rețea socială care îți oferă un singur loc în care poți să adaugi link dacă lucrezi doar cu postări nesponsorizate. Dacă ajungi la minimum 10.000 de urmăritori poți adăuga linkuri și in Insta Stories. Important este să urmărești cu atenție informațiile foarte valoroase incluse în instrumentele de monitorizare trafic tip Google Analytics.

7. SEO pe Instagram

Optimizarea pentru motoarele de căutare nu se aplică doar căutărilor pe Google. SEO se face pentru prezența online din toate canalele de marketing online, nu doar la Google. Cum se face SEO pe Instagram? În primul rând gândește-te cum ar căuta clienții tăi pe Instagram produse sau servicii precum cele oferite de tine? Ar căuta categorii de produse? Ar căuta după un brand? Atunci aceste informații ar trebui să le introduci în numele contului sau în descriere.

Pentru a obține răspunsuri valoroasă la întrebări cum ar fi: cum facem targhetarea pe Instagram sau cât costă promovare Instagram, există agenții și consultanți în promovarea online în România gata să îți răspundă la toate întrebările.