Print supply chain management în retail și FMCG

15 iunie 2018
Autor:
NOMADE Communication

Agenția de Print a fost unul dintre partenerii conferinței „reTAG- a Retail & FMCG conference for the modern world” organizată pe 13 iunie de BusinessMark.

Evenimentul a avut drept teme principale: schimbările care au influențat industria de retail și FMCG în ultimii ani, evoluția tehnologiei, profilul consumatorului, noile generații și valorile acestora. În egală măsură, vorbitorii au discutat despre formule de consum recente, despre schimbările pe care companiile le fac constant pentru a adapta procesele operaționale și a îmbunătăți colaborarea cu furnizorii și despre ajustarea constantă a strategiilor de vânzări și de marketing. În acest context, relația dintre retail și FMCG devine tot mai importantă, iar o colaborare optimizată între acestea este esențială.

Intervenția lui Călin Pascu a avut drept subiect provocările referitoare la gestionarea printurilor care pot apărea în cadrul lanțului de furnizori în industria retail & FMCG. Accentul a căzut pe identificarea celor mai potrivite soluții în print supply chain management, cu scopul de a preîntâmpina posibilele erori și de a asigura distribuția la timp a tipăriturilor în magazine.

În ceea ce privește print supply chain management, există mai multe etape și tipuri de furnizori: agenții de creație sau grafică, tipografii, transportatori și firme de distribuție poștală. Fiecare are un termen standard de livrare și orice eroare apărută pe parcursul acestor etape va influența negativ întregul proces și va determina pierderea resurselor. Din experiența noastră, putem spune că există o serie de soluții pe care o companie de print management le aplică cu scopul atingerii obiectivelor de print, cum ar fi: asigurarea back-up-ului, garantarea livrării, desemnarea unui responsabil dedicat pentru proiect, accesul la furnizori specializați, livrare personalizată și multe altele, arată Călin Pascu, General Manager Agenția de Print.

Una dintre concluziile sesiunii a fost aceea că, pentru a eficientiza lanțul logistic, este necesară identificarea nu doar a unui furnizor, ci a unui partener de afaceri de încredere. În felul acesta, compania are certitudinea faptului că, indiferent de dimensiunea campaniei de marketing sau de numărul locațiilor în care trebuie să ajungă tipăriturile, va primi soluția de care are nevoie, astfel încât să fie îndeplinite atât obiectivele campaniei, cât și cele de afaceri.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram