3 idei pentru a slabi sanatos

Procesul de slabire este unul destul de complicat. Nu ca ar fi „mare inginerie” cum se spune, însă majoritatea persoanelor (pun pariu ca și o mare parte dintre voi) nu înțelegeți cu adevărat cum funcționează organismul vostru și care sunt pasii pe care trebuie să-i faceți pentru a slabi.

Dacă va imaginati ca veți slabi doar folosind niște pastile de slăbit, creme, pantaloni de slăbit, băuturi de slăbit și alte suplimente sau dispozitive pentru slăbit, va inselati.

Și nu, nu încerc sa va stric entuziasmul. Pur și simplu încerc sa va aduc cu picioarele pe pământ și sa va ajut sa înțelegeți cât de simplu puteți slabi dacă aveți puțina voința și sunteți dispusi sa faceți un minim de efort pentru a ajunge la greutatea pe care v-o doriți.

3 lucruri cu care sa începeți:

1. țineți o dieta – nu va speriați de cuvântul dieta. Nu terbuie sa va înfometați, nu trebuie sa plângeți de foame, nu trebuie sa renuntati la prăjitura favorita sau sa inghititi în sec când va este pofta de o felie de pizza.

Dacă doriți și aveți ambitie puteți tine o dieta traditionala. Am gasit pe acest blog o lista cu cele mai bune diete de slăbit din care puteți alege una după preferințe.

Dacă nu doriți o astfel de dieta, puteți începe prin reducerea (sau eliminarea totala) a alimentelor nesanatoase precum cele de la fastfood, dulciurile, sucurile etc.

Nota: după cum spuneam mai sus, nu trebuie sa va pedepsiți. Dacă o data pe săptămâna vi se face pofta de pizza sau poate un hamburger, mâncați. Aveți grija însă sa nu faceți abuzuri.

Nota 2: un jurnal alimentar va poate ajuta foarte mult în acest sens.

2. faceți mișcare – nu va speriați nici de cuvântul mișcare. Nu va pune nimeni sa alergati la un maraton. Totuși, dacă reușiți ca măcar de 2 ori pe săptămâna sa ieșiți la alergat este excelent.

Bineințeles, nu trebuie neapărat sa alergati. Puteți merge la tenis, puteți merge la fotbal, puteți merge la sala unde puteți face cardio etc.

Luați în considerare faptul ca mișcarea vă va aduce beneficii pe termen lung și în ceea ce privește starea generala de sănătate. Alegeți sa faceți mișcare, alegeți sa fiți fit și sanatosi. Un articol foarte bun pe tema aceasta gasiti pe CSID.

3. suplimentele de slăbit – nu le recomand în mod deosebit deoarece în general fiecare caz este diferit, iar în unele este nevoie de suplimente de slăbit iar în altele nu. Din acest motiv dacă doriți sa folosiți pastile de slăbit sau vreun supliment anume, ar fi o idee buna sa discutati în prealabil cu un medic.

După ce v-ați hotărât asupra suplimentului de slăbit pe care vreți să-l folosiți, va recomand sa citiți din nou punctele 1 și 2 din acest articol. Indiferent ca folosiți o băutura de slăbit precum Eco Slim, ca folosiți pastile de slăbit cum sunt Garcinia Cambogia Veda sau ca folosiți orice fel de alte suplimente, este absolut necesar sa înțelegeți ca: suplimentele de slăbit nu dau randament fără dieta și eventual mișcare.

Se poate slabi doar cu suplimente?

Este total greșit sa credeți ca folosind un supliment pentru slăbit este suficient și ca suplimentul ar trebui sa facă toată treaba.

De asemenea, va recomand ca atunci când vedeți reclame la diferite pastile de slăbit și vedeți prezentate rezultate „wow” de genul 15 kg/luna, sa va asumati faptul ca: persoana respectiva a avut un plan de dieta și antrenament foarte strict, ori rezultatul a fost obținut într-o perioada mult mai mare iar reclama este mincinoasa doar de dragul marketingului.

Bineințeles, majoritatea magazinelor online care vând pastile de slăbit nu vor preciza acest lucru deoarece ar descuraja portentialii clienți care vor sa cumpere iluzii 🙂