Catalogul online Lidl Romania promite noi oferte la produsele din magazinele fizice

16 ianuarie 2017
Autor:
WEBDESK

Evolutia tehnologiei a determinat o atentie sporita acordata zonei de online. Magazinele din toata tara au inceput sa puna din ce in ce mai mult accent pe felul in care se prezinta in fata utilizatorilor. Pentru a beneficia de cat mai multi abonati, marile lanturi de magazine au creat oferte speciale pentru acestia.

Catalogul online contine detalii despre magazinele si supermarket-urile din toata tara, precum si ofertele pe care clientii le pot gasi acolo.

Toate detaliile despre un magazin se regasesc in interiorul aceluiasi site. Astfel, pentru a afla informatii depre oferta Lidl saptamana asta, de exemplu, utilizatorii nu trebuie sa petreaca ore intregi cautand pe internet, ci este de ajuns sa acceseze o singura platforma, in interiorul careia vor regasi exact acele date care il intereseaza in mod special.

De ce sa alegeti catalogul online?

Este mult mai simplu sa rasfoiesti o revista online, decat sa stai sa strabati tot magazinul pana gasesti ceea ce te intereseaza.

Ai pretul afisat – poti vedea cat costa fiecare produs si il poti compara si cu cel de luna trecuta. In felul acesta, iti va fi mult mai usor sa stabilesti daca exista sau nu o reducere de pret.

Ai oferte – beneficiezi de anumite oferte, pe care nu le gasesti in alta parte. Utilizatorii primesc o serie de promotii care nu exista in magazinele fizice. In felul acesta, ei se pot bucura de intaietate.

Diversitate – atunci cand vine vorba de un catalog online, el nu se limiteaza la o serie de produse dintr-o anumita gama, ci strabate mai multe categorii, prezentand utilizatorului multiple variante din fiecare.

In general, o astfel de publicatie, oferita gratuit utilizatorilor de internet, inmagazineaza doar cele mai bune oferte si cele mai mari promotii din luna sau saptamana respectiva. In acest fel, il scuteste pe cumparator de o analiza proprie, de vizite la magazin sau de procesul de comparare a preturilor. Cu un simplu click, clientul are la dispozitie un rezumat al celor mai mari oferte ale magazinului.

Aceasta este o metoda ideala pe care Lidl o foloseste de ceva timp si prin care isi propune sa stabileasca o legatura bazata pe transparenta si sinceritate. Clientii vor aplauda initiativa de a facilita procesul de achizitionare a alimentelor.

Studiile au demonstrat ca aceasta metoda este practicata in special de barbati, care prefera sa eficientizeze intreg procesul de achizitie si sa termine cat mai repede cumparaturile pe care le au de facut. In felul acesta, consulta catalogul Lidl online si stabilesc care sunt ofertele de care urmeaza sa profite.

Pe site-ul Catalog - Supermarket, clientii regasesc o lista cu toate magazinele si supermarketurile din Romania, catalogul online cu produse pentru ziua respectiva, o lista detaliata cu toate ofertele brandului si o sectiune speciala rezervata conceptului de Lidl Tour, o metoda folosita pentru fidelizarea clientilor, ce isi propune sa furnizeze sejururi, circuite, vacante sau croaziere celor mai fideli cumparatori.

Magazinul vine in intampinarea clientilor cu o serie de pachete din care il pot alege exact pe acela care li se potriveste. Pentru rezervari, brandul german a realizat un site special si a stabilit si un numar de telefon disponibil.

In felul acesta, clientii Lidl incep sa se bucure de mult mai multe beneficii, pe masura ce grupul se dezvolta in Romania.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram