Uniunea Româna a Producatorilor de Cosmetice şi Detergenţi RUCODEM sarbatoreşte 20 de ani de activitate

17 martie 2017

“RUCODEM reprezintă peste 70% din industria produselor cosmetice, peste 75% din industria produselor de curăţat şi aproximativ 90% din totalul detergenţilor de pe piaţa românească. RUCODEM îşi doreşte să continue să fie un partener de încredere pentru autorităţile guvernamentale şi non-guvernamentale în beneficiul consumatorilor şi al mediului înconjurător”, a declarat Maria Camelia Sur, Preşedintele RUCODEM.
Christine Boudet, Director General adjunct A.I.S.E. (International Association for Soaps, Detergents and Maintenance Products) a subliniat trei priorităţi ale industriei la nivel european: progresele către o aplicare armonizată a legislaţiei europene, dedicare faţă de durabilitate şi importanţa educaţiei consumatorilor cu privire la utilizarea durabilă şi sigură a detergenţilor.
John Chave, Director General Cosmetics Europe, a completat: "Sectorul nostru de activitate este angajat, atât în respectarea celor mai înalte standarde de siguranţă, precum şi in dezvoltarea de produse inovatoare, care să satisfacă nevoile şi aspiraţiile consumatorilor noştri".
Conform estimărilor organizaţiei, produsele cosmetice şi de îngrijire personală ale membrilor RUCODEM ajung zilnic la peste 14.000.000 de consumatori, acasă dar şi în numeroase saloane de coafură şi cosmetică. Aceleaşi estimări arată că detergenţii şi produsele de îngrijire a rufelor ale membrilor asociaţiei ajung în peste 8.000.000 de locuinţe, iar produsele pentru curăţarea şi întreţinerea gospodăriilor fabricate de companiile membre RUCODEM sunt utilizate în peste 6.600.000 de case. Pe lângă acestea, produsele membrilor uniunii activi în domeniul curăţării şi igienei profesionale sunt utilizate zilnic în restaurante, hoteluri, spitale, s.a. pentru a asigura spaţii curate şi îngrijite.
De 20 de ani, RUCODEM este un partener constant în dialogul cu autorităţile guvernamentale şi neguvernamentale, cu privire la legislaţia şi proiectele din domeniu. Înfiinţată în 1997, la iniţiativa a cinci companii, organizaţia are două obiective majore: promovarea producţiei şi distribuţiei de produse cosmetice şi detergenţi într-un mod sigur pentru consumatori şi mediu, respectiv sprijinirea dezvoltării unui mediu legislativ armonizat cu directivele Uniunii Europene în ceea ce priveşte comercializarea produselor cosmetice şi detergenţilor.
În calitate de Membru Activ al Cosmetics Europe – The Personal Care Association încă din 1998, organizaţia beneficiază de sprijinul expertizei asociaţiei europene la nivel UE recunoscută în cadrul grupurilor de lucru ale Comisiei Europene precum şi la nivel internaţional. Din anul 1999,

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram