Monsanto Romania pune in valoare bucataria traditionala si cea moderna in cadrul Festivalului Mamaligii

26 ianuarie 2015

Odata cu modernizarea societatii, tinerii din ziua de azi vad mancarea ca pe ceva ce vine din supermarket, fara sa dea atentie de unde provine sau cum se obtine. Ca lider in comercializarea semintelor de porumb, rapita, fructe si legume, Monsanto sprijina legatura dintre produsele obtinute in ferma si cele pe care le regasim in farfurie, indemnand oamenii sa descopere rolul ameliorarii plantelor si a productiei agricole pentru o dieta echilibrata.

Cosmin Chioreanu, Director General Monsanto Romania, Bulgaria si Moldova, declara ca Festivalul Mamaligii subliniaza diversitatea tipurilor de porumb de pe piata si nevoia de a livra valoare atat culturii locale, cat si in ceea ce priveste eficienta fermei. “Axarea pe consumatorul final reprezinta angajamentul Monsanto de a oferi o gama larga de solutii pentru a-i ajuta pe fermieri sa produca hrana mai multa, mai gustoasa si la preturi accesibile care sa satisfaca nevoile populatiei aflate in crestere”, completeaza el.

Festivalul Mamaligii a fost organizat la Kuxa Studio, in Bucuresti. Aici, cu ajutorul unui chef recunoscut, Vasile Nicolae, jurnalistii si bloggerii au fost invitati sa descopere arta de a face mamaliga si modul in care ameliorarea plantelor face acest lucru posibil. In cadrul evenimentului au fost prezentate atat retete traditionale, cat si moderne, ingredientul principal fiind mamaliga.

“Prin acest eveniment, am dorit sa aratam ca succesul nostru depinde de colaborarea noastra cu parteneri din mai multe domenii, inclusiv fermieri si bucatari, pentru a intelege obiceiurile de consum ale oamenilor”, afirma Mihaela Vasile, Specialist Relatii Publice Monsanto Romania. “Monsanto investeste zilnic peste 14 milioane de lei in cercetare-dezvoltare pentru a asigura seminte de inalta calitate care sunt mai eficiente pentru fermier si care contribuie la o dieta echilibrata si benefica pentru consumator.”, adauga ea.

Monsanto Romania comercializeaza 25 de hibrizi de porumb si 11 hibrizi de rapita sub marca DEKALB®, adaptati solului romanesc. Monsanto este unul dintre liderii de piata in Romania, atat in cultura de rapita, cat si in cea de porumb.

Despre Monsanto

Monsanto si-a luat angajamentul de a aduce o gama larga de solutii pentru a ajuta la hranirea unei populatii aflate in crestere. Producem seminte pentru fructe, legume si alte culturi importante, cum ar fi porumb, soia, bumbac, care ajuta fermierii sa obtina recolte mai bune in timp ce folosesc mai eficient apa si alte resurse importante. Lucram pentru a gasi solutii durabile pentru sanatatea solului, pentru a sustine fermierii sa utilizeze informatii pentru a imbunatati practicile agricole si conserva resursele naturale, dar si pentru a oferi produse de protectie a culturilor care sa minimizeze problemele produse de daunatori. Suntem parteneri cu fermieri, cercetatori, organizatii non-profit si universitati pentru a ajuta la combaterea unora dintre cele mai mari provocari ale lumii.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram