Alfa Software deschide usile magazinelor virtuale pentru firmele de comert cu amanuntul printr o solutie dedicata ASiSstore

28 aprilie 2011
Autor:
dowmedia08

Tot mai mulți manageri apreciază ca fiind incontestabile beneficiile pe care un portal de vânzări online le poate aduce în cazul firmelor de comerț cu amănuntul, cu o investiție inițială minimă: începând de la eliminarea oricăror bariere geografice și de timp, existența unor costuri reduse de întreținere, eliminarea cheltuielilor fixe lunare ca și în cazul magazinelor clasice (salariile angajaților, utilități, etc) și continuând cu atragerea de noi grupuri țintă, dezvoltarea imaginii companiei și existența unui feedback structurat privind nevoile consumatorilor.

Un magazin virtual presupune însă o schemă complicată de mecanisme și tehnologii care îi asigură buna funcționare, ușurință în utilizare pentru cumpărătorul final și vizibilitate în mediul online; un magazin virtual trebuie să dispună de mecanisme securizate de transfer de fonduri, Internet marketing și SEO pentru a putea fi detectat de motoarele de căutare Google și nu în ultimul rând de un sistem unitar și în timp real de transmisie a datelor privind stocurile, comenzile de livrare și a altor detalii privind produsele comercializate. ASiSstore răspunde tuturor acestor deziderate și oferă o platformă performantă de vânzare online care utilizează baza de date ASiS ERP în timp real și care are integrate mecanisme automate de SEO sau Internet marketing, fără a îngreuna în vreun fel activitatea comercianților.

Avantajele ASiSstore:

* ASiSstore este dezvoltat in tehnologia Adobe Flex, ceea ce îi conferă un grad sporit de interactivitate cu utilizatorii.
* Este o platformă standard de vânzare online, însă poate fi integrată ca aspect în tematica generală a site-ului de prezentare al comerciantului.
* ASiSstore utilizează baza de date unică ASiS, iar fluxul de date dintre platforma de e-commerce ASiSstore și ERP-ul ASiS se realizează în timp real (prin comenzi de livrare care se vor regăsi în ASiS ERP, prin stoc la zi al produselor care se vând prin platforma online ASiSstore, etc). Nu sunt necesare sincronizări costisitoare și greu de întretinut, nu se introduce informație redundantă.
* Stocul pentru fiecare produs din ASiSstore este cel real în orice moment și actualizat pe măsura intrărilor sau ieșirilor.
* Permite prezentarea prin imagini ale produselor destinate vânzării. Chiar dacă în mod obișnuit, imaginile nu sunt indexate de motoarele de căutare ale Google, ASiSstore beneficiază de mecanisme avansate de SEO, care preiau denumirile imaginilor/produselor din baza de date și le supun procesului de indexare și optimizare.
* Se pot realiza comparații între două sau mai multe produse asemănătoare ca și caracteristici. Un produs este adus în fereastra de comparații prin funcționalități de tipul Drag and Drop. La inițierea unei comparații, utilizatorii pot vizualiza toate detaliile produselor în stil de “comparativă”.
* În ASiSstore, produsele se pot grupa pe diverse categorii.
* Există pentru utilizatoriii portalului de e-commerce ASiSstore diverse filtre interactive pe care le pot utiliza pentru a sorta produsele după criterii proprii (categorie, preț, culoare, etc.). Filtrul pe preț se caracterizează prin posibilitatea de autodimensionare în funcție de cel mai mic și cel mai mare preț existent în baza de date ASiS. De exemplu, dacă cel mai ieftin produs din baza de date costa 1 leu si cel mai scump 100 lei, filtru pe preț va avea valori cuprinse între 1 și 100 lei.
* Fiecare utilizator poate să-și adauge produse din ASiSstore în coșul propriu de cumpărături, să modifice în orice moment structura coșului, să renunțe la anumite produse din coșul propriu de cumpărături și în final să lanseze o comandă fermă de livrare, care se regăsește instantaneu în baza de date ASiS. În baza comenzii de livrare vor fi generate ulterior toate documentele contabile în modulul de Contabilitate (Facturi, chitanțe, etc).
* Comercianții pot beneficia de un istoric al produselor/ client și de alte instrumente puternice de fidelizare ale clienților pe care pot să-și întemeieze veritabile politici de vânzări.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram