De ce sa apelezi la o firma de licitatii imobiliare cand vrei sa vinzi o casa

13 martie 2020
Autor:
Digital Metrics

In mod obisnuit, atunci cand vrei sa cumperi o casa trebuie sa verifici anunturile imobiliare din ziare si mediul online, urmand sa faci numeroase drumuri pentru a vedea cu ochii tai cum arata in realitate locuintele ce corespund criteriilor tale. Vanzatorii, pe de alta parte, lucreaza de regula cu agentii imobiliare pentru a-si vinde casele.

Licitatiile imobiliare ofera o alternativa pentru cumparatorii si vanzatorii de proprietati comerciale si rezidentiale. In timp ce persoanele mai precaute ar putea ezita, trebuie sa stii ca licitatiile imobiliare ofera avantaje atat pentru cumparatori, cat si pentru vanzatori.

Multiplii ofertanti

In calitate de vanzator, licitatiile imobiliare va ofera posibilitatea de a arata proprietatea mai multor cumparatori simultan. Potentialii cumparatori trebuie sa se califice pentru finantare inainte de a fi eligibili pentru a participa la licitatie, ceea ce maximizeaza timpul cumparatorilor si vanzatorilor.

Reduceti numarul vizitelor inutile

Licitatiile imobiliare elimina necesitatea prezentarii multiple a unei proprietati pentru diversi clienti. In primul rand, casa scoasa la licitatie este prezentata pe site-ul firmei de licitatii imobiliare in imagini concludente, apoi, aceasta va fi prezentata doar acelor clienti care sunt interesati de anumite caracteristici pe care locuinta ta le prezinta (numar de camere, etaje, finisaje, locatie, curte, imprejurimi, utilitati, etc).

Ofertantii determina pretul final

Cu un numar mare de potentiali ofertanti, concurenta pentru proprietati este mai mare si poate duce la un razboi de ofertare intre participanti la licitatie. Un razboi de oferte duce la cresterea pretului initial al ofertei, ceea ce avantajeaza vanzatorul. Licitatiile se asigura ca vanzatorii obtin cel mai mare pret din partea cumparatorilor care sunt dispusi sa liciteze.

Reducerea cheltuielilor de publicitate

Agentiile de publicitate pot percepe diverse costuri, de la achizitionarea spatiului publicitar online si pana la achizitionarea spatiului in publicatiile tiparite. Adesea, reclamele sunt plasate de mai multe ori pentru a atrage mai multi potentiali cumparatori. Vanzatorii unei locuinte pot reduce cheltuielile de publicitate apeland la site-urile de licitatii imobiliare. Reprezentantii acestor site-uri vor face reclama folosind tactici de marketing care s-au dovedit de succes in trecut.

Achizitionarea de proprietati la licitatie le ofera cumparatorilor posibilitatea de a economisi timp si bani, deoarece aceasta metoda se adreseaza de obicei unui vanzator motivat care urmeaza o cronologie stabilita. Licitatia imobiliara pune, de asemenea, cumparatorii in situatii de concurenta echitabile, deoarece licitatia este un format deschis si transparent, iar toti ofertantii lucreaza dupa aceleasi conditii.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram