Valoris a obtinut standardul international cu cerinte de management al calitatii in centre de contact pentru clienti ISO 15838:2010

13 aprilie 2011

”Am implementat standardul SR EN ISO 15838:2010 din dorinta de a ne imbunatati permanent calitatea serviciilor pe care le oferim clientilor nostri. Avand puternice implicatii, atat la nivelul companiilor client, a personalului Valoris cat si a consumatorului final, credem ca aceasta preocupare pentru perfectionarea continua va creste considerabil valoarea serviciilor Contact Center-ului nostru si va contribui la succesul in afaceri, atat pentru noi cat – mai ales – pentru clientii nostri, atat pe piata din Romania cat si la nivel international.” Cristina Man, Director General Valoris Center.

“Este o incantare pentru un consultant sa lucreze cu o organizatie in care disciplina contractuala, orientarea catre client si atentia pentru detaliu sunt “starea de normalitate”. Proiectul Valoris a fost pentru noi cel mai antrenant si generator de satisfactie dintre sutele de proiecte desfasurate de Acta Consulting & Audit in ultimii cinci ani. Consider ca buna practica acumulata de Valoris in implementarea unor sisteme de management conforme cu cerintele standardelor internationale sunt o referinta in industria de profil”. Iustin Ivlev, CEO, Acta Consulting & Audit.

Despre Acta Consulting & Audit
Acta Consulting & Audit asigura servicii de consultanta, asistenta si audit pentru proiectarea, documentarea implementarea si mentinerea unor sisteme integrate conforme cu referentialele dorite (standarde ISO, standarde profesionale, standarde de industrie) in colaborare cu cele mai cunoscute si recunoscute (pe plan intern si extern) organisme de certificare.

Despre VALORIS
Valoris Center este o companie cu capital 100% romanesc, care ofera servicii profesionale de call center. Construim si dezvoltam servicii inovatoare, competitive si profesionale de Contact Center (Inbound si Outbound). Experienta dovedita, serviciile de calitate, responsabilitatea si profesionalismul sunt atuurile noastre. Principala preocupare este clientul, iar rezultatele pe care le aducem sunt: optimizarea costurilor, cresterea vanzarilor, marketing de calitate, customer care, customer loyalty etc.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram