Pret mic sau calitate? Cum sa inlocuiesti SAU cu SI in serviciile de curierat rapid pentru companie

12 mai 2014

Fiecare companie incearca sa-si optimizeze permanent costurile, cautand in acelasi timp sa pastreze sau - ideal - sa creasca nivelul de calitate al serviciilor / produselor contractate. Pe piata exista chiar firme care ofera servicii de consultanta pentru optimizarea costurilor, acestea fiind platite pentru a analiza, negocia si eficientiza procesele de business. Cea mai mare problema intervine atunci cand exista riscul de a primi servicii de mai slaba calitate atunci cand tai din cheltuieli. Totusi, piata extrem de concurentiala pe anumite domenii determina posibilitatea de a obtine servicii de calitate foarte buna la preturi mici.

Fie ca este vorba despre servicii bancare, servicii de telefonie si internet sau servicii de curierat rapid, companiile (corporatii sau IMM-uri) pot gasi parteneri care sa furnizeze servicii la nivelul dorit, mentinand costuri foarte bune. Pe piata de curierat rapid business 2 business, Fastius Curier promoveaza serviciile de curierat premium business. Compania lucreaza doar pentru clienti de tip persoana juridica (SRL, SA, PFA, II, SRL-D), canalizandu-si toate resursele pentru nevoile speciale ale acestora.

Avantajul de a lucra cu o companie cu servicii dedicate consta in satisfacerea mult mai puternica a nevoilor de business, in fiecare moment. Fiecare client companie are nevoie practic de un pachet personalizat de servicii de curierat, optimizat perfect. Fastius Curier insista pe oferirea de servicii premium, atat pentru mari corporatii, cat si pentru clienti mici, cu ambitii mari in afaceri.

Un bun exemplu este cel al magazinelor online, multe astfel de afaceri din Bucuresti si judetul Ilfov devenind in ultima perioada clienti Fastius Curier. In mediul online, viteza este decisiva (livrarile prin Serviciul Prioritar se pot face in maxim 2 ore), dar calitatea serviciilor nu trebuie sa includa niciun compromis. Clientul final isi incheie experienta de shopping in momentul in care ia contact cu serviciul de curierat, deci acesta nu trebuie sa fie in niciun caz sub nivelul de calitate oferit de magazin pe parcursul procesului de cumparare.

Pe www.fastiuscurier.ro pot fi aflate mai multe informatii despre Fastius Curier, companie cu experienta de peste 10 ani in piata de curierat premium din Bucuresti si Ilfov. O dovada a calitatii serviciilor Fastius Curier este certificatul de management al calitatii Dekra, care atesta nivelul premium al serviciilor furnizate. Uneori, "premium" si "ieftin" pot sta alaturi, la fel cum "scump" si "bun" nu sunt neaparat o regula generala - exista pe piata servicii de calitate slaba, dar cu preturi mari.

Pret mic sau calitate? In afaceri, "sau"-ul nu trebuie sa existe niciodata intr-un astfel de context. Reprezentantii companiei Fastius Curier pot fi contactati pentru o discutie personalizata, promitand preturi mici SI servicii de calitate maxima. Pentru a primi o oferta dedicata, companiile pot contacta echipa de vanzari Fastius Curier la telefon 021 410 25 35 sau 0755 03 01 10 ori prin email la office @ fastius.ro.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram