Webinar gratuit: Tehnici de selectie a Indicatorilor Cheie de Performanta 18 septembrie 2014

Acest webinar va fi sustinut de Mihai Toma, Cercetator Economist in Management si Trainer in cadrul INTEGERPERFORM, divizia europeana a The KPI Institute. Activitatea sa de formator s-a materializat prin dezvoltarea si livrarea de cursuri precum:
• Seminarii interne pentru implementarea unui sistem de management al performanţei în cadrul INTEGERPERFORM;
• Cursul „Indicatori de Performanță: Măsurare, învăţare, optimizare” în cadrul proiectului de consultanță realizat de INTEGERPERFORM pentru compania CELCO;
• Curs Certificare Profesională Indicatori Cheie de Performanță, 31 martie – 2 aprilie 2014, Muscat, Oman (The KPI Institute)
• Curs – Indicatori de Performanță: Măsurare, învăţare, optimizare (2013).

Formarea participantilor presupune atat intelegerea valorii adaugata a utilizarii unor tehnici specifice in procesul de selectie a KPIs, cat si invatarea modalitatilor de implementare in practica a tehnicilor de selectie KPIs prin exemple de bune practici.
Webinarul se bazeaza pe furnizarea de informatii relevante participantilor in cadrul prezentarii sustinute de catre formator, precum si pe sesiunea de Q&A care va avea loc la finalul acestuia.

Agenda webinarului contine teme precum: Analiza fluxului de valori, Calibrarea KPIs, Criterii de selectie KPIs, Selectia KPIs pentru Balanced Scorecard.

Participarea este gratuita, iar inscrierile se pot realiza accesand linkul care apare pe site-ul nostru Acumen Integrat.

Dorim sa va aducem la cunostinta ca acest webinar este al doilea dintr-o serie de webinarii adresate comunitatii profesionistilor in managementul performantei. De asemenea, pe aceasta cale, Acumen Integrat anunta deschiderea perioadei de inscrieri pentru cursurile Implementarea si Optimizarea Programelor de Implicare Emotională a Angajatilor si Managementul Performantei in Call Center.
Mai multe informatii despre acestea gasitipe site-ul Acumen Integrat.

Despre Acumen Integrat

Acumen Integrat a fost fondata în anul 2004, avand ca principala activitate oferirea de solutii in managementul performantei la nivel strategic, operational si individual si formarea profesională dedicata sprijinirii organizatiilor in implementarea riguroasa a indicatorilor de performanta.

In ultimii ani, Acumen Integrat a dezvoltat si a perfectionat in mod constant procesul de organizare a evenimentelor dedicate segmentului business din Romania cu scopul de a oferi solutii practice, obiective si durabile.

Cu o rețea de traineri și colaboratori locali și internaționali, și cu un portofoliu de peste 300 de clienți, Acumen Integrat a cunoscut o dezvoltare continuă care s-a reflectat în livrarea a peste 20 tipuri de traininguri pe teme legate de managementul performantei, marketing, resurse umane.

În prezent, Acumen Integrat îşi extinde aria de activitate cuprinzând programe de învăţare din diverse arii funcţionale şi industrii, în anul 2014 adăugând la portofoliul evenimentelor 2 noi cursuri: Managementul Echipei și Elemente de Management Intercultural.