Vara aceasta vezi altfel publicitatea in tranzit cu Optiblu si Evia Media

17 august 2016

“Life at its best” este mesajul campaniei de publicitate pe tranzit, implementata de Evia Media pe autobuzele apartinand RATB si in interiorul garniturilor METROREX, pentru Optiblu.

Asadar, participantii la trafic care folosesc metroul zilnic, cat si calatorii ce aleg transportul cu autobuzele RATB implicate in campanie, sunt invitati in toate locatiile Optiblu, pentru a descoperi multiplele beneficii ale ochelarilor de soare creati de cel mai recunoscut brand din domeniu – Polaroid. Astfel, pe langa designul extrem de atractiv si calitatile lor deosebite, toti ochelarii de soare Polaroid ofera 100% protective UV si numai avantaje datorita lentilelor polarizate: vedere fara reflexii, contrast clar, culori naturale.

“Am ales publicitatea mobila pentru ca ne-am dorit o expunere cat mai eficienta a campaniei in randul consumatorilor din Bucuresti. Spatiile media disponibile in garniturile Metrorex si pe autobuzele apartinand RATB au constituit mixul perfect pentru vizibilitate maxima, in locurile publice de interes major pentru noi.
Importanta protectiei solare pentru ochi constituie un mesaj puternic pentru toti participantii la trafic, fara exceptie! Indiferent de modul in care alegem sa calatorim: pe jos, cu mijloacele de transport in comun sau cu masina proprie, cu totii trebuie sa ne protejam ochii importiva radiatiilor solare, pentru a evita pericolele la care suntem supusi dacă stam neprotejati, cum ar fi: cataracta, afectarea retinei, arsuri solare ale corneei, majoritatea acestor leziuni fiind ireversibile.
OPTIblu recomanda achizitionarea ochelarilor de soare din magazine specializate (optici medicale, farmacii), deoarece, de multe ori, ochelarii vanduti “la taraba” sau chiar in hypermarket sunt ochelari cu lentile colorate, fara protectie UV, care pot face mai mult rau, decat daca nu i-am purta.
Campania “Life at its Best” s-a desfasurat exclusiv in Bucuresti, aici fiind concentrate peste jumatate din magazinele Optiblu.“ – Oana Lazar, Director Marketing Optical Network.

Optical Network a luat fiinta in anul 2004, in prezent fiind liderul pietei de optica medicala in Romania. Divizia de retail opereaza peste 30 de magazine OPTIblu in Bucuresti si mari orase din tara. De asemenea, compania detine o importanta divizie de distributie autorizata sa comercializeze marci consacrate de rame vedere si ochelari soare, precum: Hugo Boss, MaxMara, Missoni, Moschino, Tommy Hilfiger, Carrera, Polaroid, Converse, Cacharel, Pepe Jeans, Replay, Diesel, Pierre Cardin, Benneton, Ocean, Montini, Oliver, Life si altele.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram