United a decis sa integreze o solutie software performanta pentru a creste eficienta proiectelor

30 iunie 2016

De mai mult timp United a cautat o solutie de job management care sa rezolve intr-un mod eficient fluxul de activitati zilnice. Obiectivele agentiei au fost sa creasca eficienta in proiecte, sa permita echipei sa acceseze in timp real toate informatiile de care are nevoie, sa aiba in timp real rapoarte de profitabilitate a proiectelor si clientilor, sa imbunatateasca procesele de management ale proiectelor mari, dar in acelasi timp sa gaseasca un instrument de planificare usoara si care sa duca spre zero ”haosul” din documente si informatii.

Proiectul a inceput la mijlocul anului 2015. Adoptarea unui sistem integrat de management al agentiei, semnifica la acel moment si un mod aparte de a aniversa cei 15 ani ai agentiei. United a realizat o activitate intensa de documentare, evaluare si in final, de selectie a AD-IN-ONE (AIO) dintr-o lista scurta de 3 companii furnizoare de software.

Implementarea a inceput cu un studiu ce a determinat cerintele speciale ale agentiei si liniile directoare de setare a sistemului. Aceasta etapa a inclus si instalarea si setarea sistemului pentru cativa angajati ai agentiei pentru acomodarea cu noul mediu de lucru.

Dupa cateva luni de teste, sistemul AIO a fost instalat pe toate statiile de lucru (laptop-uri si desktop-uri) din agentie. Aceasta etapa a inclus si doua zile de training-uri pentru toata agentia, impreuna cu doi experti AIO.

Din mai 2016, agentia a inceput sa lucreze efectiv in noul sistem si sa implementeze toate activitatile in AIO.
”Prima data am facut cunostinta cu oamenii de la AIO in 2008, cand ne-am intalnit pentru o prezentare a acestei solutii. Cu toate ca ne-a atras atentia, parea un sistem prea complex pentru nevoile noastre la acel moment. Intre timp am inceput sa utilizam mai multe programe si sisteme de management, iar ulterior a aparut in mod natural nevoia de integrare. Ne-am intors la AIO pentru ca doream o solutie care sa ne ajute in managementul agentiei, de la costuri si angajati, pana la procesele de lucru si la new business. Agentia noastra este foarte atenta sa creeze valoare si excelenta in tot ceea ce face, iar pentru aceasta este nevoie atat de viziune, cat si de structura si de un mod riguros de lucru, orientat spre calitate. AD-IN-ONE ne ajuta sa integram toate acestea.” – Dan Cirstea, Managing Partner United
Sistemul AD-IN-ONE contine 14 module care au fost configurate in functie de nevoile specifice ale United: de la modulul de oportunitati, contacte, documente, joburi, trafic, pontaje, biblioteca creativa si knowledge base, la flux financiar, administrare a facturilor, bugetare si raportare. “Noi aducem talentul, AIO aduce disciplina! Ar trebui sa fie cea mai buna “chimie!” a spus Dan Cirstea.

"Suntem foarte bucurosi sa uram bun venit United in comunitatea AD-IN-ONE. Ne bucura sa lucram cu o agentie dinamica, care ofera cu adevarat excelenta in marketing pentru atatea industrii, de la centre comerciale si real-estate, pana la servicii financiare, B2B, turism si FMCG. Pe parcursul implementarii, obiectivul principal a fost de a aduce pe un streamlive procedurile si sa le oferim utilizatorilor un pistol puternic, care sa ii ajute sa controleze intregul ciclu de viata al unui proiect, in scopul de a pastra clientii fericiti si, de asemenea, pentru a fi siguri ca proiectele sunt profitabile pentru agentie", declara Libor Cerny, Managing Director AD-IN-ONE Europa.

Despre United

United este o agentie de marketing full-service independenta, infiintata in anul 2000. Agentia ofera servicii integrate de marketing: consultanta de marketing, branding, publicitate, organizare de evenimente B2B si B2C, marketing online, productie si PR. United este prima agentie de marketing care a dezvoltat o divizie specializata pentru marketingul de real estate. De asemenea, agentia are specializari pe marketingul de Centre Comerciale, Real-Estate, Retail, FMCG, Turistic, servicii Financiare, servicii de Sanatate si Farma.

Printre clientii agentiei se numara: Aedificia Carpati, Anchor Grup, Autoritatea de Turism a Egiptului, Axa Life Insurance, BCR, Bluehouse, Bucuresti Mall, Carpatica Asig, Cetelem, Consiliul National al Intreprinderilor Mici si Mijlocii, Credit Europe Bank, FocusPlus, Finexpert, Fundatia Sfanta Irina, Gedeon Richter, Glaxo, GTC, Hilton, Hoffmann La Roche, Hercesa, Immofinanz, Konica, Maritimo Shopping Center, Marriott Hotel, Medicover, P3 Logistic Parks, Plaza Romania, Ploiesti West Industrial Park, Portland Trust, Raiffeisen Bank, Romtelecom, Sonae Sierra, Unilever, Vodafone.

Despre AD-IN-ONE

AD-IN-ONE este un software modular de management dedicat agentiilor de publicitate si de marketing. Solutia acopera toate nevoile agentie de la job management, planificare si raportarea timpului, costuri furnizori, facturarea clientilor pana la profitabilitatea fiecarui job, client si a intregii agentii. Cu o experienta de peste 16 ani, echipa AD-IN-ONE a devenit un adevarat expert in cresterea eficientei agentiilor si a profiturilor.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram