Un nou produs media pe piata din Romania CUP FACTORY

22 noiembrie 2016

Conceptul Cup Factory este unul foarte simplu, dar creativ, care se adreseaza companiilor cu un numar mare de angajati si publicului larg din gari, universitati si centre comerciale. In timp ce o persoana isi savureaza cafeaua, este foarte receptiva la mesajele livrate direct pe paharele de cafea, mai ales daca acestea sunt haioase, si in plus aceste mesaje pot fi purtatoare de vesti bune, cum ar fi castigarea unui premiu . Conceptul se bucura de un real succes, deoarece nu este o metoda agresiva de promovare.
Majoritatea isi incepe ziua de lucru cu o cafea, iar 84% dintre angajati unei companii considera ca pauza aceasta este importanta, contribuind la cresterea randamentului la locul de munca. Conform studiilor realizate recent in Franta, pauza de cafea a devenit un ritual indispensabil si joaca un rol cheie in cadrul oricarei companii. Aceasta dureaza intre 5 si 10 minute si reprezinta un moment perfect pentru socializare si relaxare.
Pentru Bucuresti distributia paharelor personalizate deja a inceput iar Cup Factory este pregatit cu un numar 200.000 de pahare /lunar. La nivel national, media paharelor disponibile este de 1.000.000 de pahare/lunar .
Brand-urile care vor apela la metoda de promovare originala Cup Factory, vor avea urmatoarele beneficii:
• Crearea unei imagini “friendly”. Paharele de cafea pot fi personalizate cu o identitate vizuala amuzanta, atragatoare si un mesaj memorabil. Se pot crea aplicatii mobile, ce presupun “castiguri instant” prin intermediul unui concurs.
• Notorietate si vizibilitate ridicata in randul publicului tinta al brand-ului, fapt ce va duce la cresterea vanzarilor.
• Marirea bazei de date cu un numar considerabil de abonati, direct interesati de brand (cei care isi vor instala aplicatia mobila si vor participa la concursurile brand-ului isi vor lasa datele de contact).
• Consolidarea reputatiei si comunicarea rapida a ofertelor speciale.
“Aceasta expunere internationala a agentiei noastre, dovedeste capacitatea de a crea si implementa campanii 360, care implica servicii de strategie, creatie, design, digital si social media, BTL & PR , media. Parteneriatul cu aceasta companie din Paris reprezinta o oportunitate pentru brand-urile din Romania care vor dori sa isi creasca capitalul de imagine, fiind, de altfel, si o alternative mai putin conventionala la metodele deja traditionale de promovare ”, explica Ruxandra Serban-CEO Erka Synergy Communication.

“Nicio pauza pentru brand-ul tau!”
Aceasta este deviza parteneriatului strategic incheiat intre agentia de publicitate Erka Synergy Communication si agentia media Cup Factory din Franta. In cei 12 ani de activitate, Erka Synergy Communication a reusit sa se pozitioneze in industria advertising-ului din Romania, drept o agentie creativa, care a luat in serios partea inovativa si mai putin conventioanala pentru fiecare client in parte.
Parteneriatul strategic incheiat intre Cup Factory si Erka Synergy Communication se dezvolta pe doua axe simultan:
• Axa Paris- Bucuresti : Cup Factory intra pe piata media din Romania cu o oferta comerciala, unica si beneficiaza de servicii de consultanta si suport din partea Erka Synergy Communication, pentru implementarea solutiei in Romania.
• Axa Bucuresti-Paris: Erka Synergy Communication exporta servicii de creatie, web/digital (prin construirea de platforme/aplicatii/tombole on-line) si print pentru clientii Cup Factory din Franta .

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram