fbpx

Un cadou mic, dar motivant pentru angajaţii oricărei companii, ieftin pentru angajatori, promotor al brandului – pixuri personalizate

Oferta de pixuri personalizate de pe site-urile de specialitate şi în companiile importante în acest sens, determina pe cei mai mulţi dintre angajatori să plaseze o comandă suficient de mare de asemenea produse pentru a-şi surprinde angajaţii, colaboratorii, furnizorii.

Oferta de pixuri personalizate include atât produse din plastic, simple, din metal, colorate, albe sau negre, cu diferite forme, care pot fi personalizate cu datele companiei, chiar şi cu logo-ul acesteia. Pixurile personalizate reprezintă un cadou ieftin, eficient şi practic pentru a fideliza clienţii, pentru a motiva angajaţii, reprezentând un promotor al brandului.

Valoarea angajaţilor în cadrul unei companii

Varietatea de pixuri personalizate contribuie nu numai la crearea şi la promovarea unui brand, ci şi la motivarea angajaţilor, putând fi oferite atât cu ocazia sărbătorilor de iarnă, împlinirii unui anumit număr de ani al companiei, cât şi cu alte ocazii.

Pentru că angajaţii reprezintă elemente şi factori cheie care contribuie la succesul unei companii, pentru că resursele umane trebuie modelate, motivate şi susţinute prin implicarea cât mai intensă pentru realizarea performanţelor, pixurile personalizate, alături de agendele personalizate şi alte cadouri de acest gen reprezintă modul ideal de susţinere a angajaţilor.

Aşadar, cea mai eficientă soluţie pentru a asigura supravieţuirea companiei şi pentru a menţine succesul în faţă competiţiei, este reprezentată de investiţia în oameni. De aceea, motivarea este foarte importantă şi managerii ar trebui să jongleze cu strategiile de motivare în vederea determinării performanţei angajaţilor şi pentru  a ajuta compania să se ridice şi să fie mai cunoscută.

Importanța motivării angajaţilor

La momentul actual, oamenii au aspiraţii diferite, ceea ce înseamnă că procesul de motivare este unic. La baza oricărui comportament se afla o motivaţie, iar aceasta poate fi exprimată prin beneficii salariale, prin tratarea în mod egal şi corect de către angajatori, prin oferirea de facilități şi bonificaţii, recompense financiare, astfel încât angajații să dezvolte sentimentul de împlinire socială şi profesională.

La nivel global, motivarea angajaţilor este un subiect din ce în ce mai intens dezbătut. Acestora trebuie să le fie trezit interesul de a participa la succesul companiei, de a ajuta la obţinerea unor rezultate pozitive vizibile. Pentru a determina comportamentul productiv al angajatilor, managerii ţin cont de vârsta lor, de postul ocupat, de departament şi de dorinţele personale ale fiecărui angajat în parte.

Ce strategii sunt folosite pentru motivarea angajaţilor în cadrul unei companii?

Pentru a motiva angajaţii în cadrul unei companii, angajatorii şi managerii trebuie să ţină cont de următoarele sfaturi:

  • să îşi recompenseze angajaţii din primul an de vechime;
  • să creeze o cultură în care rezultatele pozitive ale angajaţilor să fie recunoscute şi apreciat în mod corespunzător;
  • să crească gradul de transparentă în evoluţia profesională;
  • să se recunoască meritele angajatilor folosind platformele de social media pentru a aduce laude vizibile angajaţilor, creând emoţii şi motivându-i;
  • să pună accent pe reducere nivelului de stres angajaţilor;
  • să creeze oportunităţi de dezvoltare profesională angajaţilor;
  • să acorde cadouri personalizate angajaţilor ori de câte ori acest lucru este posibil.