Ultima saptamana de inscrieri la trei dintre cursurile Acumen Integrat

Numai in aceasta saptamana mai aveti posibilitatea de a va inscrie la cursurile mai sus mentionate, acestea abordand tematici fundamentale ale domeniului managementul performantei si fiind destinate tuturor celor care urmaresc asigurarea continuitatii afacerii lor in viitor, gasirea unui punct de convergenta intre interesele angajatilor si productivitatea acestora, precum si mentinerea unui echilibru intre eficienta operationala, satisfactia clientilor si a stakeholderilor.

Cursul Managementul Succesiunii va fi sustinut de Raluca Vintila, Cercetator in Management si Trainer in cadrul diviziei europene a The KPI Institute. Raluca are o experienta de peste 3 ani in livrarea de programe educationale, fiind interesata de domeniul managementului performantei si de subiecte precum: comunicare si vorbire in public, setarea de obiective, lucrul in echipa, dezvoltarea creativitatii, leadership, interculturalism, managementul proiectelor, metode si tehnici de livrare a trainingurilor, construirea trainingurilor.
In ceea ce priveste cursurile Optimizarea Programelor de Implicare Emotionala a Angajatilor si Managementul Performantei in Call Center, acestea vor fi sustinute de catre Cristina Tarata, Cercetator Economist in Management si Trainer in cadrul diviziei europene a The KPI Institute. Prin activitatea sa de cercetare, Cristina a contribuit la dezvoltarea platformei smartKPIs prin documentarea a peste 1.000 de indicatori de performanta din 16 arii functionale si 25 de industrii diferite si la lansarea a peste 90 de rapoarte „Top 25 Indicatori Cheie de Performanta”. De asemenea, a luat parte la programul de cercetare care a vizat realizarea „The KPI Compendium”, o publicatie ce cuprinde peste 20.000 de indicatori de performanta. In calitate de formator, Cristina Tarata a facilitat seminarii, cursuri si simulari de business in domeniul managementului performantei.
Formarea participantilor presupune dezvoltarea abilitatilor de a gasi oameni cu competente potrivite pentru a ocupa roluri cheie, intelegerea factorilor care influenteaza implicarea angajatilor, a etapelor masurarii implicarii si a proceselor pentru cresterea acestei implicari, precum si intelegerea si dezvoltarea unui sistem de management al performantei in call center prin crearea unui catalog de KPIs specific acestor departamente .

Cursurile se bazeaza pe un proces de invatare interactiv, prin imbinarea notiunilor teoretice cu exemple relevante ale aplicarii lor in practica.

Agendele Cursurilor cuprind teme precum:

Managementul Succesiunii
• Introducere in managementul succesiunii;
• Planificarea carierei;
• Evaluarea si analiza talentelor;
• Planificarea eforturilor de managementul succesiunii.

Pentru detalii accesati site-ul Acumen Integrat
Implementarea si Optimizarea Programelor de Implicare Emotionala a Angajatilor
• Definirea conceptului de implicare emotionala a angajatilor;
• Implicarea angajatului vs managementul perfomantei;
• Metode de evaluare a implicarii angajatilor;
• Initiative pentru cresterea implicarii angajatilor.
Pentru detalii accesati siteul Acumen Integrat
Managementul Performantei in Call Center
• Provocari si aspecte cheie ale imbunatatirii performantei in Call Centere;
• Dezvoltarea unui catalog de KPIs pentru Call Center;
• Dezvoltarea unui sistem de management al performantei in Call Centere;
• Sfaturi pentru imbunatatirea performantei si a competitivitatii Call Centerelor.
Pentru detalii accesati site-ul Acumen Integrat

Despre Acumen Integrat

Acumen Integrat a fost fondata în anul 2004, avand ca principala activitate oferirea de solutii in managementul performantei la nivel strategic, operational si individual si formarea profesională dedicata sprijinirii organizatiilor in implementarea riguroasa a indicatorilor de performanta.

In ultimii ani, Acumen Integrat a dezvoltat si a perfectionat in mod constant procesul de organizare a evenimentelor dedicate segmentului business din Romania cu scopul de a oferi solutii practice, obiective si durabile.

Cu o retea de traineri si colaboratori locali si internationali, si cu un portofoliu de peste 300 de clienti, Acumen Integrat a cunoscut o dezvoltare continua care s-a reflectat in livrarea a peste 20 tipuri de traininguri pe teme legate de managementul performantei, marketing, resurse umane.

In prezent, Acumen Integrat isi extinde aria de activitate cuprinzand programe de invatare din diverse arii functionale si industrii, in anul 2014 adaugand la portofoliul evenimentelor 2 noi cursuri: Managementul Echipei si Elemente de Management Intercultural.