În primul rând, un web design bun nu înseamnă doar nuanțe bine concepute și culori frumoase. Un astfel de design este util în primul rând pentru conținutul său de bază, pentru ca utilizatorul să găsească rapid informațiile de care are nevoie.
În 2018, experții de la McKinsey au raportat despre evaluarea efectului economic al proiectării, studiind înainte de această abordare, trei sute de companii din întreagă lume. A spune că există o corelație directă a creșterii vânzărilor numai cu web designul calitativ, desigur, ar fi greșit. În ceea ce privește designul, într-adevăr, există rezultate financiare mai bune. Proiectarea corectă funcționează indiferent de specific, domeniul de aplicare și tipul serviciului (în cursul studiului, au fost luate în considerare companii din diverse domenii, de exemplu, medicamente, servicii bancare, comerț etc).
Într-un fel sau altul, obiectivul proiectării este creșterea conversiei și, în consecință, creșterea profitului. Dar crearea unui site frumos în sine nu este o garanție a atingerii acestui obiectiv, deoarece această strategie nu poate funcționa singură. De pildă, un design corect este cel care are un număr foarte mare de puncte care îți permit să primești feedback de la consumator și astfel, să fie determinate punctele de creștere.
De fapt, web designul este o parte integrantă a marketingului, la fel și partea de optimizare SEO. În același timp, efectul dezvoltării unui site cu un design de înaltă calitate darmai ales, cu un accent deosebit pe promovarea SEO va fi, evident, mai puternic atunci când ambele instrumente sunt aplicate într-o manieră cuprinzătoare, completându-se reciproc. Pentru a realiza acest lucru ai nevoie de servicii web design de la o firma specializată.
Există o legătură strânsă între promovarea în motorul de căutare și componenta vizuală a proiectului. Iar web designul, la rândul sau, este axat pe a face site-ul ușor de utilizat. Cu toate acestea, promovarea website-ului în motorul de căutare nu începe cu o analiza a modului în care utilizatorul se comportă ajuns pe site, ci prin a determina dacă proiectul îndeplinește cerințele motorului de căutare.
Cel mai important este că trebuie să aduci mai întâi utilizatorul pe acest site. Așadar, din start ar trebui să faci designul atractiv pentru motorul de căutare. În acest sens, există atât reguli universale SEO, cât și specifice, aplicabile numai site-urilor cu un anumit subiect.
Pentru a formula o strategie pentru promovarea unui proiect în motorul de căutare, specialistul SEO determină segmentele de căutare astfel:
Subiectul analizei este tocmai rezultatul în topul motorului de căutare, prin interogări din nucleul semantic al proiectului. Într-o oarecare măsură, regula de evaluare se aplică și pentru SEO.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro