Statistici Tripsta: Lupta intre iPhone si Samsung pe segmentul rezervarilor si achizitiilor mobile de bilete de calatorie

24 iulie 2014

Atunci cand este vorba de achizitii propriu-zise, romanii continua sa cumpere in principal de pe calculator, dar nu ocolesc nici achizitiile prin intermediul smartphone-urilor si tabletelor.

Branduri mobile pe platforma Tripsta: Produsele Apple , pe primul loc

Apple este brandul mobil cel mai utilizat pentru accesarea Tripsta, 60% din sesiunile noi din semestrul I venind de pe acest tip de dispozitiv. Mai mult, romanii posesori de Apple au generat 38% din totalul vizitelor mobile (de pe iPhone sau iPad) pe Tripsta si sunt responsabili pentru 63% din totalul achizitiilor realizate de pe mobil.

Pozitia secunda in topul brandurilor mobile care acceseaza Tripsta este ocupata de produsele Samsung, responsabile pentru 34% din totalul vizitelor pe platforma de turism online si pentru 25% dintre achizitiile facute prin intermediul dispozitivelor mobile.

Clasamentul celor mai utilizate branduri pentru accesarea Tripsta este completat de HTC, Nokia, LG, Google, Sony, SonyEricsson si Asus

Produsele Apple, primele doua cele mai folosite dispozitive pentru achizitii pe platforma Tripsta

Produsele Apple – telefoane si tablete - sunt cele mai folosite de catre romani pentru accesarea platformei Tripsta. Astfel, iPhone-urile au generat, in prima jumatate a anului, 22% din totalul vizitelor mobile si 39% din tranzactiile mobile, in timp ce iPad-urile au fost responsabile pentru 16% accesari si 24% achizitii.

Samsung Galaxy S III este cel de-al treilea cel mai utilizat dispozitiv mobil folosit de catre romani pentru accesarea platformei Tripsta, urmat de Samsung Galaxy S IV si S II. Cele trei device-uri din seria Galaxy S au generat, impreuna, 13% din totalul vizitelor inregistrate de Tripsta de pe dispozitive mobile, precum si 14% din totalul achizitiilor, cu aproape 10% dintre ele fiind realizate de pe device-uri Galaxy S IV .

In topul 25 al celor mai folosite device-uri mobile pentru accesarea Tripsta, 17 pozitii sunt ocupate de telefoane mobile si smartphone-uri Samsung si 2 revin brandurilor Apple. Alte device-uri mobile folosite pentru accesarea Tripsta in prima parte a anului au fost Google Nexus 7, Nokia Lumia 520, si HTC M7 One.

Despre Tripsta

Tripsta este o agentie de turism online inovativa, care opereaza in 35 de tari. Prin intermediul site-ului sau, Tripsta le ofera calatorilor bilete pentru calatorii in intreaga lume, la preturi convenabile. Totul a inceput in 2005, cu lansarea Travelplanet24, filiala elena a Tripsta, cand Philipp Brinkmann, CEO si cofondator, si Kristof Keim, cofondator, au decis sa construiasca un sistem de booking online si aplicatii web inovative pentru nisa calatoriilor online din Grecia. La inceputul lui 2010, Travelplanet24 a luat decizia strategica de a intra pe noi piete sub numele Tripsta. De atunci, Tripsta a pus accentual pe construirea brandului, inovatie, tehnologie si expansiune. Reteaua de 35 de tari unde Tripsta este prezenta include, printre altele, tari precum Grecia, Germania, Marea Britanie, Polonia, Romania, Italia, Rusia, Turcia, Ucraina, Irlanda, Serbia, Ungaria, Spania, Cehia, Bulgaria, Franta, Portugalia, Albania, Noua Zeelanda si Africa de Sud. Compania are sedii in Atena, Bucuresti si São Paulo.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram