Specialistii in solutii pentru retail pregatiti pentru cerintele pietei in programul de calificare profesionala si certificare Magister Software

7 iunie 2017

In contextul in care comerciantii se confrunta cu noi reglementari, pe o piata tot mai competitiva, creste si nevoia de servicii profesionale si de specialisti in domeniul solutiilor integrate hardware-software pentru retail. Iata de ce un program de calificare profesionala si certificare poate asigura standarde unitare – un avantaj atat pentru furnizorii dornici sa ofere servicii de calitate, cat si pentru comerciantii beneficiari si, in ultima instanta, pentru consumatori.

Lansat in 2004, programul Partener Certificat Magister este singura initiativa de formare si certificare in bransa furnizorilor de solutii pentru retail din Romania. Din aprilie 2013, cursurile si testele anuale de evaluare se desfasoara prin intermediul platformei de eLearning Magister, care atrage tot mai multi inscrisi de la un an la altul. Editia 2016-2017, recent incheiata, numara 109 specialisti licentiati profesional si 33 de companii certificate – rezultate superioare celor obtinute anul trecut, cand au finalizat programul 103 persoane calificate si respectiv 32 de firme partenere.

Dintre cei 109 specialisti inscrisi in programul Partener Certificat Magister, editia 2016-2017, 17 se afla la prima participare. La finalul editiei, in urma evaluarilor anuale, s-au acordat:
- 17 licente profesionale pentru Tehnician de Instalare si Intretinere Solutii SmartCash;
- 38 de licente profesionale pentru Trainer Autorizat SmartCash;
- 54 de licente profesionale pentru rolul de Consultant Solutii SmartCash.

In ceea ce priveste companiile partenere, din totalul celor 33 de firme inregistrate in program, 13 au obtinut certificarea pentru a functiona drept Centru de instalare autorizat, 16 au devenit Centre de training si interventie autorizate, iar patru dintre companii si-au mentinut cel mai inalt nivel de certificare, respectiv cel de Centru de service si suport tehnic autorizat.

Cele patru Centre de service si suport tehnic autorizat din orasele Bacau – Velvet Com SRL, Craiova – ECR Systems SRL, Iasi – INITA 1996 SRL si Satu Mare – Simon Electronics SRL si-au pastrat certificarea si anul acesta si, totodata, au reusit sa inscrie un numar sporit de tehnicieni in vederea licentierii profesionale.

Centrelor de training si interventie autorizate li s-a alaturat compania Fiscal Service din Piatra Neamt, certificata pentru nivelul 2, respectiv cel de Centru de training si interventie autorizat. Compania Fiscal Service din Piatra Neamt si-a inceput activitatea in anul 2004, prin distributia de case de marcat fiscale si cantare electronice, activitate care, alaturi de service-ul pentru intretinerea acestor echipamente, a constituit principalul obiect de activitate. Incepand din acest an, compania Fiscal Service va asigura tot suportul tehnic necesar implementarii solutiilor SmartCash RMS pe raza municipiului Piatra Neamt, respectand modelul standardizat de vanzari si asistenta tehnica valabil in intreaga retea de parteneri.

Certificata pe nivelul 1, respectiv Centru de instalare autorizat, firma Soft Time va implementa solutia SmartCash RMS, in calitate de partener certificat, in magazinele din judetele Brasov, Covasna si Sibiu, avand o echipa calificata si dornica de afirmare. Compania Soft Time face parte din grupul de firme Elcate, cunoscut in zona centrala a tarii, unde isi desfasoara activitatea de mai multi ani in domeniul telecomunicatii si electronica.

Parteneriatele Magister Software sunt in continua extindere. Printre companiile care tocmai s-au alaturat programului de calificare profesionala si certificare 2017-2018 se numara compania Erika Power Systems din Constanta, care ofera solutii IT inovatoare, utilizand tehnologii bazate pe cele mai bune practici din industria IT&C.

Organizat de catre Magister Software, companie cu 15 ani de experienta in domeniul solutiilor pentru retail si dezvoltatorul suitei SmartCash RMS, programul Partener Certificat Magister vizeaza instruirea constanta si recertificarea anuala a specialistilor angajati in companiile partenere, astfel incat acestea sa poata oferi retailerilor asistenta tehnica la standarde ridicate si unitare de calitate, la nivelul intregii tari.

Odata cu finalizarea editiei curente a programului, incepe un nou ciclu de certificare, 2017-2018, deschis tuturor companiilor ce doresc sa ofere comerciantilor solutii SmartCash RMS, precum si serviciile aferente de instalare, intretinere, training, service si consultanta.

Despre SmartCash Retail Management System
Implementata in peste 7500 de unitati comerciale si numarand o comunitate de peste 37.000 de utilizatori, solutia SmartCash Retail Management System, dezvoltata de Magister Software, este, in prezent, cea mai raspandita platforma software pentru retail din Romania. Platforma se adreseaza atat comerciantilor independenti, furnizorilor de produse si servicii din HoReCa, precum si retelelor comerciale cu un numar mare de unitati, in continua expansiune si cu o larga raspandire teritoriala.

Despre Magister Software
Infiintata in 2002 si avand capital integral romanesc, compania Magister Software s-a afirmat drept cel mai dinamic dezvoltator si furnizor de solutii la cheie pentru retail din Romania, specializandu-se in managementul eficient al unitatilor comerciale mici si mijlocii. In cei 15 ani de activitate, Magister a fost partenerul principal in dezvoltarea si implementarea unor proiecte de anvergura din retailul romanesc.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram