Solutiile informatice ofera mobilitate profesionistilor HR si ii fac mai performanti

Departamentul de resurse umane se confrunta cu o piedica importanta in activitatea lor – cunoasterea si gestionarea competentelor angajatilor, a nivelului lor de pregatire si a nevoii lor de instruire. In plus, muntii de hartii si dosare cu informatii despre angajati le fac de multe ori munca anevoiasa.

Pentru a usura munca profesionistilor in resurse umane, SIVECO Romania a lansat doua solutii software: Managementul performantei angajatilor si Acces online la informatii pentru angajati. Aplicatiile ofera mobilitate si flexibilitate in utilizare, putand fi accesate si de pe dispozitive mobile de catre managerii din companiile private sau publice, din orice domeniu de activitate, de profesionistii HR, precum si de angajati.

„Aplicatiile de management al performantei angajatilor oferite de SIVECO functioneaza in arhitectura on-premises si Cloud, oferind mobilitate maxima utilizatorilor. In Cloud, datele privind angajatii sunt gestionate la nivel central, putand fi accesate online de toti utilizatorii autorizati, de pe orice dispozitiv mobil. Astfel, compania nu mai este nevoita sa investesteasca in componente hardware, servere dedicate sau in servicii de mentenanta. In plus, informatiile pot fi accesate online, oricand si de oriunde, eliminand nevoia de a fi printate pe hartie”, spune Stefanita Ghita, director dezvoltare SIVECO Applications.

Cele doua aplicatii dezvoltate de SIVECO ajuta profesionistii HR sa efectueze evaluarea tuturor angajatilor in cel mai scurt timp si intr-o maniera sigura, in acord cu normele si reglementarile interne si cu legislatia in vigoare.

Aplicatiile acopera toate aspectele legate de managementul performantei salariatilor, se adapteaza specificului fiecarei companii si contribuie, intr-un mediu controlat, la eficientizarea activitatii companiei. In plus, solutiile asigura eliminarea erorilor umane, si, fiind salvate online, previn pierderea, furtul sau distrugerea informatiilor pretioase despre angajati in urma unor accidente sau calamitati naturale.

Pentru implementarea eficienta a solutiilor informatice destinate managementului performantei angajatilor, specialistii SIVECO acorda o atentie deosebita atat procesului efectiv de implementare, cat si instruirii utilizatorilor si serviciilor de suport tehnic post-implementare.

Aplicatiile Managementul performantei angajatilor si Acces online la informatii pentru angajati sunt componente ale solutiei integrate SIVECO Applications 2020 Project:Cloud, ce acopera toate activitatile din cadrul unei companii.

Pana in prezent, SIVECO Romania a implementat cu succes peste 3.500 de proiecte informatice clientilor sai locali, precum si din alte tari ale Uniunii Europene, Orientul Mijlociu, Africa de Nord si spatiul Comunitatii Statelor Independente.

Despre SIVECO Romania
SIVECO Romania dezvolta si exporta solutii IT si proiecte de consultanta cu valoare adaugata ridicata catre tari din Comunitatea Europeana, Orientul Mijlociu, Africa de Nord si spatiul Comunitatii Statelor Independente.
SIVECO Romania este specializata in executia de proiecte informatice complexe si de mare amploare pentru educatie, sanatate, agricultura, institutii vamale, organizatii europene, firme private, institutii publice.
De-a lungul celor peste 23 de ani de existenta, compania a fost recompensata cu peste 200 de premii interne si internationale.