Sisteme de expunere complete pentru afaceri vizibile

15 septembrie 2016

Într-un mediu economic extrem de competitiv, vizibilitatea și prezența unei companii în toate mediile la care poate să-și asigure accesul este vitală pentru dezvoltarea durabilă a a afacerii, pentru a fi cu un pas în fața concurenței în cursa către clientul potențial. Un set de unelte care pot ajuta în construirea durabilă a unei vizibilități durabile a brandului și a identificării acestuia cu oferta comercială este un aspect esențial pe care companiile, indiferent de dimensiuni, ar trebui să le ia în considerare. Suporturile publicitare, fie că este vorba de sisteme de expunere mobile și fixe sau steaguri publicitare fac parte din contribuie, pe termen mediu și lung la vizibilitatea companiei, atât pe plan local, cât și la târgurile și expozițiile de specialitate la care participă.
Online-ul începe să domine piața publicitară, dar suporturile clasice dau rezultate foarte bune, indiferent de situație. Din perspectiva vizibilității și a expunerii brandului, își pot demonstra eficiența pe plan local, cu rezultate măsurabile. De exemplu, un cort promoțional, personalizat cu elementele de identitate vizuală a companiei, amplasat la un târg de specialitate, alături de alte sisteme de expunere cum ar fi cele în „L” sau  „Expo”, precum și steagurile publicitare, își vor putea demonstra eficiența prin numărul de vizitatori la stand pe care îi atrag. Târgurile de specialitate sunt un mediu excelent pentru testarea eficienței sistemelor publicitare, la aceste evenimente fiind concentrate oferta și cererea dintr-un domeniu profesional specific.
De asemenea, aceste sisteme de expunere își pot demonstra eficiența și în fața sediului, a punctului de lucru sau a magazinului de prezentare al firmei. În cazul în care afacerea se bazează pe atragerea publicului țintă să viziteze locația pentru a descoperi oferta comercială, poziționarea strategică a unor elemente publicitare în jurul locației se poate traduce într-un număr mai mare de vizite în magazin. Aceasta poate fi un alt teste relevant al eficienței sistemelor de expunere outdoor și offline.
Consumatorul modern poate deveni receptiv la elemente publicitare creative care-i atrag atenția, determinându-l să -și ridice ochii din ecranul telefonului și să reacționeze. Astfel comunicare prin publicitatea offline devine interactivă și memorabilă, chiar dacă nu se cuantifică imediat într-o vânzare, mai devreme sau mai târziu, în momentul în care nevoia pentru oferta prezentată va deveni o necesitate, consumatorul va știi încotro să se îndrepte.
Metropolis Print vine cu propuneri de sisteme publicitare complete, concepute după tehnologii moderne, tocmai pentru a le maximiza durabilitate, dar și pentru a le oferi flexibilitate. Schimbarea elementelor grafice se poate face ușor și la costuri minime, structura sistemului putând fi refolosită.
Despre Metropolis Sibiu
Metropolis COM SRL este o companie cu sediul central în Sibiu, fondată în anul 1994. Compania, o afacere de familie, a crescut și s-a impus, în primă instanță, pe piața locală prin servicii profesionale de imprimare. Exponențial dezvoltării afacerii s-a derulat și procesul de evoluție a sistemelor tehnologice de producție utilizate în vederea extinderii gamei de produse și servicii. Calitatea a fost, este și rămâne principiul pe baza căruia compania a reușit să se extindă la nivel național.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram