Optimizare SEO - un pleonasm prin definitie (SEO = Search Engine Optimization = Optimizare pentru motoarele de cautare), este unul din cele mai importante servicii de marketing online in momentul actual.
Este serviciul care ajuta un site sa obtina pozitii superioare in motoarele de cautare (Google in principal pentru Romania) pe anumite cuvinte cheie de interes.
Cu alte cuvinte, daca avem un magazin de mobila, scopul acestor servicii SEO este sa ne aduca site-ul cat mai sus in Google pe cautarile inrudite cu mobila. Ex.: "mobila de bucatarie", "mobila dormitor" si orice cautare de interes, cu conditia ca produsele (sau categoriile) reprezentate in cuvintele cheie sa existe si pe site.
SEO este un proces permanent. Nu este un serviciu onetime si nici asemanat cu instalarea unui program care odata instalat, asa ramane, ci este un proces continuu.
1. Audit - in prima faza, se realizeaza un audit.
Acest audit va contine: analiza site-ului in cauza, analiza nisei, analiza competitorilor, keyword research (studiul cuvintelor cheie - in care vom obtine estimari de cautari lunare pe cuvinte cheie + competitie), identificarea problemelor de pe site, identificarea si propunerea solutiilor pentru remedierea problemelor si pentru imbunatatirea site-ului.
2. SEO Onpage - pe baza auditului se fac implementarile de SEO onpage necesare pentru a imbunatati site-ul si a-l alinia pe cat posibil standardelor de calitate propuse de Google.
De regula, la capitolul onpage intra aspecte precum: meta title, meta description, continut suficient pe pagini, densitatea corecta a cuvintelor cheie de interes pe pagini, restructurarea (daca este cazul) a categoriilor si subcategoriilor pentru a targeta corect cuvinte cheie cu cautari si de interes, probleme de canonicalizare si asa mai departe.
Numarul factorilor 'de suprafata' este de ordinul zecilor. In cazul site-urilor complexe ce se afla pe nise competitive, numarul factorilor este de ordinul sutelor, insa in marea majoritate a cazurilor, zecile de factori sunt suficiente.
3. SEO Offpage - crearea de backlink-uri eficiente si de calitate. Acestea se vor publica in cadrul articolelor postate pe diferite site-uri de interes.
Site-uri precum:
4. Rezultate - se ajunge la rezultate.
Ok. Dar asta nu este suficient. Ele trebuie evaluate, prezentate clientului si stabilit noile cuvinte cheie de interes pe care sa le abordam.
5. Monitorizare si mentenanta - monitorizarea este efectuata in permanenta. In toate etapele colaborarii, monitorizarea trebuie efectuata (Google Analytics, cuvinte cheie si ranking, profilul backlink-urilor, etc.).
In acelasi timp se lucreaza constant la mentinerea rezultatelor obtinute si la obtinerea unor noi rezultate pozitive pe alte (seturi de) cuvinte cheie.
Ai nevoie de servicii SEO profesionale? Ne poti contacta: 0748BULLET sau [email protected].
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro