Servicii complete de call center cu Bestcall Sales & Marketing

Toate serviciile de tip call center si contact center de care are nevoie afacerea ta sunt disponibile in oferta companiei Bestcall Sales & Marketing, la costuri competitive. Solutii InBound, OutBound, Telemarketing, Telesales, Customer Care – iata termeni care definesc o parte dintre serviciile ce pot fi implementate pentru clienti. Oferta completa este astfel accesibila la un call center in Bucuresti, care are angajati bine pregatiti in acest domeniu, capabili sa lucreze in folosul businessului tau.

Externalizarea serviciilor de call center este o idee excelenta pentru companii din orice domeniu. Piata romaneasca livreaza in prezent servicii de call center si contact center atat pentru companii locale, cat si pentru firme din alte tari. Conteaza insa nivelul de calitate al serviciilor, nu toate firmele oferind aceleasi garantii. Cei de la Bestcall Sales & Marketing au investit constant atat in recrutare, cat si in tehnologie. Astfel, acum, resurse umane capabile si bine pregatite pot intra in contact cu clienti si potentiali clienti ai companiilor, prin solutii tehnice moderne, de ultima generatie.

“Te ajutam sa construiesti relatii puternice si dinamice cu actualii clienti, conexiunea permanenta si fidelizarea acestora, precum si largirea portofoliului prin atragerea de noi potentiali clienti. Oferim servicii complete de Call Center, apeluri InBound si OutBound, Promovare, Vanzare, Intretinere, Fidelizare, toate serviciile realizate de un colectiv tanar si dinamic, in continua expansiune si cu experienta dovedita pe piata de Call Center”, se precizeaza pe bestcall.ro, website-ul oficial al firmei.

Pe pagina contact se poate completa un formular pentru a solicita initierea comunicarii. Se pot gasi de asemenea date de contact si se poate discuta despre initierea unei colaborari. Firma are un portofoliu de clienti ce include companii din mai multe domenii si este gata sa ofere orice servicii din aceasta arie, indiferent de domeniul in care activeaza compania client.

Pe langa partea de apeluri InBound si OutBound, firma poate oferi si servicii consultanta si BackOffice, ca suport pentru clienti. Se pot genera astfel rapoarte periodice (chiar si zilnice) detaliate, usor de urmarit de utilizat in activitatea companiei. Datele pot fi de asemenea interpretate de specialisti pentru a se putea creste calitatea serviciilor si a produselor oferite pe piata.