Service ul multi brand mai prietenos pentru utilizatori

In perioada de garantie a frigiderelor, consumatorii sunt obligati prin “contractul” cu furnizorul sa apeleze la anumite companii de service in caz de probleme tehnice. Conform discutiilor din comunitatile online, pe forumuri si pagini de Facebook, acest lucru este adesea perceput de catre clienti drept un dezavantaj; si asta mai ales in cazul producatorilor care colaboreaza la nivel local cu anumite firme de service nu tocmai serioase, ce intarzie mult interventiile si lucrarile…

Recenzii negative la acest capitol pot fi usor de gasit in mediul online. Totusi, consumatorii trebuie sa accepte astfel de situatii deoarece producatorii impun aceste colaborari din motive de costuri si conditioneaza eventualele schimbari gratuite de piese de respectiva politica de service.

In post-garantie, lucrurile stau cu totul altfel: posesorii de frigidere pot alege orice service-uri doresc. Se poate cauta online de exemplu service pentru frigidere Ariston sau service pentru frigidere Beko – indiferent de marca, se vor gasi unitati specializate, precum si specialisti independenti de tip frigotehnist autorizat (varianta mai prietenoasa ca pret).

Pentru a nu cauta mereu anunturi de tip repar frigidere frigotehnist Bucuresti, este bine sa ai din timp la indemana un numar de telefon al unei unitati de service sau al unui specialist in domeniu. Vei gasi service multi-brand, adica reparatii frigidere pentru diverse marci – de la cele foarte populare pe piata (de exemplu Arctic, Beko sau Whirlpool) si pana la cele mai putin cunoscute, chiar si branduri private ale retailerilor (situatii tot mai des intalnite pe piata romaneasca).

Ai un frigider mai vechi, eventual marca Polar? Nu strica niciodata sa soliciti o evaluare, daca observi ca ceva nu mai functioneaza asa cum trebuie, daca frigiderul nu mai raceste asa cum obisnuia sa o faca in trecut.

Service-ul de frigidere prelungeste viata acestor electrocasnice, indiferent daca ne referim la aparate frigorifice relativ noi, cumparate in ultimii ani, ori la aparate care au deja ceva “istorie” in locuinta… In functie de problema, se pot gasi diverse solutii, inclusiv piese second-hand, mai accesibile decat cele noi. Un compresor nou costa spre exemplu cu 50% mai mult decat unul second-hand.