Sentience: o carte despre impactul Inteligentei Artificiale lansata de Omnicom Media Group

9 octombrie 2015

Omnicom Media Group lanseaza Sentience: The Coming AI Revolution and the Implications for Marketing, un demers editorial ce evalueaza impactul pe care il va avea Inteligenta Artificiala asupra marketingului.

“Impactul Inteligentei Artificiale va genera un proces radical de reorganizare pentru marketing si publicitate. Implicatiile pe care le aduce Inteligenta Artificiala vor contribui la o schimbare de paradigma in marketing. In viitor brandurile nu vor mai comunica direct consumatorilor, ci se vor baza in primul rand pe algoritmi.”, a declarat Mike Cooper – CEO PHD/Omnicom Media Group Worldwide.

Sentience, ofera o perspectiva noua, peste nivelul de informatii accesibile la ora actuala si descrie realitatii comerciale viitoare, exemplificand prin produse care vor redefini viitorul si noua paradigma a publicitatii la care ne vom raporta.

“Marketingul se va schimba radical in urma revolutiei Inteligentei Artificiale, iar aceasta tema este deja parte din prezentarile pe care le realizam pentru clientii nostri. Suntem pregatiti pentru aceasta noua perspectiva”, a mentionat Zoltan Szigeti – Presedinte The Group/Omnicom Media Group Romania.

Sentience rezuma istoria Inteligentei Artificiale, raspunde la intrebarile esentiale: ce este, de unde a inceput totul, si pana unde s-a ajuns astazi in acest domeniu si creioneaza imaginea de ansamblu a viitorului din perspectiva “intelligence”, oferind un preambul pentru lumea guvernata de Inteligenta Artificiala a anului 2029 si pentru implicatiile marketingului potentat de aceasta.

„Cartea trateaza rolul din ce in ce mai important pe care il va juca in viata noastra computerul dotat cu un nivel de discernamant din ce in ce mai pronuntat, astfel incat va lua deciziile de cumparare in locul nostru. Ceea ce va aduce schimbari majore in relatia dintre branduri si consumatori”, a declarat Liana Mihai – Managing Director OMD/phd Romania.

Lansarea Sentience a fost anuntata in avanpremiera la Festivalul Cannes Lions din luna iunie, in acord cu tema seminarului la care a participat ca invitat special Sir Tim Berners-Lee, inventatorul Internetului, care a prezentat viziunea sa privind impactul pe care il va avea Inteligenta Artificiala asupra societatii si a lumii de business.

Sir Tim Berners-Lee se alatura personalitatilor marcante precum Stephen Hawking, Elon Musk, Bill Gates sau Steve Wozniak care si-au expus in ultima perioada opiniile legate de impactul pe care Inteligenta Artificiala il va avea, altfel spus, potrivit lui Stephen Hawking, “ar putea fi cel mai mare eveniment din istoria omenirii (si) … ar putea fi si ultimul, daca nu invatam sa evitam riscurile.”

In cadrul prezentarii de la Cannes Lions, Sir Berners-Lee a precizat ca “pentru a face parte din lumea afacerilor, trebuie sa fii creator de informatie”, prezicand un viitor in care Inteligenta Artificiala va fi motorul decizional in majoritatea corporatiilor.

Scenariul sau de viitor, departe de cliseul robotilor care ar urma sa conduca lumea, se refera la Inteligenta Artificiala care va acapara business-urile guvernate de algoritmi, pe masura ce datele vor fi la indemana oricui. El prezice un viitor al companiilor care ar putea lua decizii pe baza algoritmilor, fara asistare umana.

Cu toate acestea, Berners-Lee atrage atentia asupra faptului ca business-urile vor tine pasul cu aceste schimbari numai daca vor deveni creatori de continut, dincolo de a lansa un simplu site pentru promovarea produselor.

Berners-Lee a fost optimist in ceea ce priveste fenomenul open data si impactul Inteligentei Artificiale in business si societate, in special in industria de sanatate si wellbeing. Dar a avertizat ca exista o “linie rosie”.

Sentience poate fi achizitionata de pe Amazon, iBookstore sau Google Play, iar toate veniturile obtinute din vanzare vor fi directionate catre UNICEF.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram