Sejururile ieftine marca Memento Holidays pun Bucureştiul pe harta turistica a Europei

13 martie 2012

În această vară, copiii din România se bucură mai mult ca oricând de vacanţă. Cu ocazia a 15 ani de activitate, Christian Tour dezvoltă o serie de programe prin care face cinste românilor cu… călătorii.

„La ceas aniversar, se obişnuieşte să-ţi serveşti prietenii cu tort şi şampanie. Noi facem cinste cu călătorii, a destăinuit Cristian Pandel, managerul agenţiei. După facilităţile oferite în toamnă şi primăvară seniorilor, acum este rândul copiilor să se bucure de vacanţă. Pentru că avem peste 20 de mijloace de transport proprii, majoritatea ieşite deja din leasing şi aflate în proprietatea agenţiei, pe anumite destinaţii oferim copiilor transportul gratuit. Pe alte destinaţii, cei mici se bucură de gratuităţi la cazare, masă, excursii opţionale etc. Şi noi avem copii şi ne preocupă în mod special felul în care aceştia sunt trataţi în vacanţă.“

În premieră pentru România, Christian Tour a creat conceptul de family club. Din portofoliul său fac hoteluri din Grecia, Bulgaria, Turcia, etc care oferă facilităţi, personal calificat şi raport calitate-preţ potrivite pentru vacanţele în familie. În unele dintre aceste locaţii turiştii se vor bucura în sezonul estival de programe speciale de animaţie, jocuri şi concursuri în limba română. Printre alte surprize, copiii vor învăţa să cânte şi să danseze pe cântecelul Christian Tour, Mon Amour, creat special să aducă bucurie, voie bună, distracţii şi multe premii celor mici şi nu numai.

Asemenea proiectului Senior Voyage, vacanţele în family cluburi nu ar fi putut fi oferite de o agenţie care operează doar în România, consideră Cristian Pandel. Din acest motiv, anul trecut Christian Tour a pus bazele Memento Holidays. S-a creat astfel cel mai mare grup de turism care îşi desfăşoară activitatea în România şi care are capital autohton. „Acum operăm ca acasă, în şapte ţări europene, continuă fondatorul Memento. La începutul sezonului estival lansăm sistemul mementoholidays.com, care, printre altele, pune la dispoziţia turiştilor şi a tuturor operatorilor în turism, cazări la peste 100.000 de hoteluri, bilete de avion, sejururi turoperate de partenerii Memento la prima mână etc. Cu alte cuvinte, dacă vrem o vacanţă de calitate cu preţ bun, direct de la sursă, nu mai trebuie să mergem în Anglia, Franţa sau Germania. O putem cumpăra prin Memento, reprezentat în România de Christian Tour, în Grecia de un turoperator grec important , în Cipru de reprezentantul Memento de acolo.“

În prezent, sub „umbrela“ Memento se află agenţii de turism cu experienţă îndelungată pe pieţele lor naţionale şi cu o situaţie financiară foarte solidă. Cifra de afaceri a grupului este estimată la 100.000.000 de euro. Deocamdată, din perimetrul în care Memento îşi desfăşoară activitatea, fac parte companii din şapte ţări europene: Grecia, Turcia, Spania, Italia, Cipru, Bulgaria şi România. Prima acţiune comună Memento Holidays a fost participarea, printr-un stand comun, la târgul de turism abia încheiat de la Berlin. În sezonul care tocmai a început, grupul îşi va extinde activitatea. Următorul pas este deschiderea unor sedii în Antalya, Mallorca şi Costa del Sol. Acestea vor funcţiona ca agenţii de incoming pentru respectivele destinaţii.

Dar Memento nu vine cu veşti bune doar pentru românii care pleacă în străinătate, ci şi pentru cei care oferă servicii turistice în ţară. Prin intermediul Memento, Christian Tour a contractat deja aproape 10.000 de turişti străini care îşi fac anul acesta vacanţa în România.

Memento Holidays are lansarea oficială pe 15 martie, cu ocazia Târgului Naţional de Turism al României, de la Romexpo. Toţi turoperatorii membri Memento, precum şi unii dintre cei mai importanţi hotelieri din ţările în care activează grupul, sunt prezenţi la standul Christian Tour. O asemenea prezenţă, în premieră la un târg de profil autohton, pune în sfârşit Bucureştiul pe harta turistică a Europei.

Date despre Christian Tour:
- peste 100.000 de turişti anul trecut
- aproape 30.000.000 € cifră de vânzări în 2011
- 1.200 de agenţii partenere
- peste 20 de autovehicule în flota proprie
- 20 de zboruri pe săptămână
- 30 de autocare charter săptămânal
- 82 de circuite cu autocarul
- 75 de circuite cu avionul
- zboruri directe din Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara şi Iaşi

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram