S au deschis inscrierile la Bucuresti Business Days Antreprenoriat si management de succes in noua paradigma economica

8 noiembrie 2011
Autor:
dowmedia08

Evenimentul va mentine structura si modul de organizare de la evenimentele anterioare, concepute si construite pe ideea de a crea o platforma de oportunitati si business networking pentru antreprenorii si managerii romani. Sunt singurele evenimente care integreaza in jurul ideii de business networking interesele celor trei mari categorii de stakeholderi ce iau parte la ele: participanti, speakeri si parteneri.

Mentinandu-si orientarea asupra antreprenoriatului si tehnicilor de management, editia Bucuresti Business Days va avea un focus secundar asupra domeniului economic-financiar-bancar si va include:

• peste 70 de speakeri de top;
• 6 conferinte:
o 4 conferinte dedicate factorilor de decizie si celor implicati in decizii strategice;
o o conferinta dedicata managerilor de resurse umane (in parteneriat cu Revista Cariere);
o o conferinta dedicata directorilor de vanzari (in parteneriat cu Accelera Business Strategy);
• 16 workshop-uri;
• 4 sesiuni de Business Networking;
• degustari de vinuri celebre si de produse sanatoase;
• numeroase concursuri si o tombola cu sute de premii;
• 2 mese rotunde dedicate elitei mediului de afaceri cu invitati speciali;
• o expozitie tematica.

Pentru prima data in seria de evenimente, cele patru conferinte de la Bucuresti Business Days vor aborda o tema comuna, pentru a ajuta factorii de decizie din companiile romanesti sa primeasca o viziune din patru perspective diferite, din partea a patru categorii de oameni de afaceri diferiti (reprezentanti de seama in domeniul lor): specialisti in finante, fiscalitate si banci; investitori, fonduri de investitii, consultanti, business angels, antreprenori sociali, pionieri vizionari; top manageri din companii foarte mari, internationale; antreprenori de succes din diverse domenii.

Astfel, conferintele vor dezbate tendintele si trendurile pe care le vor lua afacerile in urma traversarii acestor vremuri economice tulburi. Participantii vor avea ocazia de a primi feedback din partea celor patru categorii de oameni de afaceri si cu privire la perspectiva lor asupra finantarii afacerilor: fie ca este vorba despre cei care ofera banii, fie ca este vorba de cei care au nevoie de finantare pentru derularea si dezvoltarea afacerilor.

Un alt element de noutate in ceea ce priveste aceasta editie il reprezinta faptul ca Bucuresti Business Days va avea o componenta vizionara. Conferintele si workshop-urile acestei editii sunt concepute in asa fel incat sa-i ajute pe participanti – oameni de afaceri (fie ei antreprenori sau manageri) – sa identifice care sunt abilitatile potrivite pentru a face fata noilor provocari in drumul spre succes al fiecaruia.

Vom discuta – impreuna cu invitatii nostri – despre felul in care criza economica a modificat structura si dinamica mediului de afaceri romanesc, pornind de la schimbarea comportamentului de consum si pana la adaptarea antreprenorilor, investitorilor si managerilor la noile conditii economice.

Pentru acest scop, ii vom aduce la un loc pe cei care scriu acum istorie in economia romaneasca, alaturi de consultanti, specialisti, traineri si speakeri motivationali, fiecare dintre acestia impartasindu-si viziunea cu privire la modul in care oamenii de afaceri din Romania vor trebui sa-si modifice comportamentele in contextul noii paradigme economice in formare in Romania.

Printre invitatii acestei editii, mentionam: Misu Negritoiu, Mukul Pal, Felix Daniliuc, Valeriu Nistor, Laurentiu Ispir, Victor Anastasiu, Irina Anghel, Daniel Visoiu, Gabriel Biris, Daniel Visoiu, Bogdan Balaci, Mihai Iordache, Violeta Ciurel, Cristian Secosan, Florin Campeanu, Daiana Voicu, Marius Ghenea, Vlad Stan, Florentin Banu, Mihai Marcu, Radu Georgescu, Rucsandra Hurezeanu, Adrian Florea, Bogdan Comanescu, Andy Szekely, Sam Schwartz. Lista completa si mai multe detalii despre speakeri sunt disponibile pe site-ul evenimentului.
Modalitatile de acces la eveniment sunt flexibile si variate, costurile de participare pornind de la 50 Euro (acces la un singur workshop) si pana 150 Euro (tichet VIP 2 – acces complet la conferinte si workshop-uri si la toate manifestarile satelit), fiind acordate reduceri de pana la 15% pentru inregistrarile pana la data de 8 noiembrie (inclusiv), respectiv 10% pentru inregistrarile din perioada 9-15 noiembrie.

Mai multe detalii despre aceste oferte, despre variantele de acces, dar si despre diversele concursuri cu premii constand in tichete de acces gratuit pot fi gasite pe site-ul evenimentului – http://bucuresti.businessdays.ro si pe blogul http://www.businessdays.ro/blog.

Despre Business Days

Dupa succesul de anul trecut al celor doua editii, ambele organizate la Targu Mures (in martie si septembrie), Business Days continua in anul 2011 cu o serie noua de evenimente dedicate antreprenoriatului si managementului, extinse la nivel national:
• Timisoara Business Days a avut loc in perioada 30-31 martie 2011;
• Brasov Business Days a avut loc in perioada 28-30 septembrie 2011;
• Bucuresti Business Days va avea loc in perioada 29-30 noiembrie 2011.

Evenimentele sunt organizate cu scopul de a dinamiza mediul de afaceri si sunt centrate pe subiecte de interes legate de antreprenoriat si management, oferind antreprenorilor si managerilor din companiile romanesti idei inspirationale, exemple motivationale, analize pertinente, estimari ale trendurilor viitoare din diverse domenii, business networking de calitate, posibilitatea de a invata de la cei mai buni specialisti, de a identifica noi oportunitati, de a gasi potentiali parteneri de afaceri si colaboratori.

Bucuresti Business Days este organizat de ADESCO (Asociatia Dezvoltatorilor de Solutii de Comunicare Online) si Newfield Consulting, cu sprijinul Accelera Business Strategy, BNI, Revista Cariere, Complete Training, Rentrop & Straton, Yuub si cu sustinerea Willbrook Business & Convention Center.

Parteneri: Ascendis, Autonom Rent-a-Car, Borsec, Bosch, Breb Consulting, CarpaTour, Dallmayr Kaffe, Universul Juridic, Hart, The Diamond Club, IBM, Lugera & Makler, Microsoft, MindQuilt, Nikon, Photolife, PNI, ProTours, Promoteus, PwC, Real Hipermarket, RMKT, Roland Garies Consulting, Rowmania, Siemens, SmsLink.ro, Solutii Avansate, Tandem Call Center, UniCredit Țiriac Bank, UPC, Willbrook International, Zenonni.

Parteneri media: Best Jobs, Career Advisor, Cariere – Jurnal de leadership, CariereOnline.ro, HR Manager, In Oras.ro, Manager.ro, The Money Chanel, Money.ro, Neogen, Portal HR, AIDA, Romania Libera, Startups.ro, Tjobs.ro, Transindex, Trilulilu, Új Magyar Szó, Witmo, Ziare.com, Ziare.ro, Zile si Nopti, Zumzi.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram