Romfood Trading estimeaza vanzari de circa 2 6 milioane de euro in 2017 pentru marca Alfredo Seafood pe segmentul HoReCa

29 iunie 2017

„Piata pe zona de HoReCa este extrem de dinamica, iar tendinta de crestere pe care am
observat-o in portfoliul de produse Alfredo Seafood, este valabila la nivelul intregului segment. In Romania au inceput sa apara tot mai multe restaurante de inspiratie meditaraneeana sau asiatica, pentru ca exista cerere in acest sens. Oamenii mananca la restaurante in special fructe de mare si pesti exotici, sortimente pe care nu le prea gatesc acasa. Daca segmentul HoReCa isi mentine ritmul de dezvoltare, luam in considerare ca in 2018, sa crestem portofoliul de produse Alfredo Seafood, care sa fie distribuite pe aceast canal. Ma bucura sa vad aceasta evolutie pozitiva, datorata faptului ca romanii au devenit mai deschisi la preparate din ce in ce mai sofisticate pe baza de peste, dar si a unei orientari mai clare inspre consumul de peste la nivel casnic. Mai avem mult pana la dezideratul nostru de minimum o masa de peste pe saptamana, dar aceste miscari ale diferitelor segmente din piata de peste si fructe de mare, ne fac optimisti!”, a explicat Mihai Cristian Darmanescu, Director General al Romfood Trading.

Circa 15% din vanzarile totale ale Romfood Trading sunt realizate in reteaua HoReCa, in timp ce 35% din produse se distribuie pe canalele de retail traditional, iar 50% sunt orientate catre zona de comert modern, in marile lanturi de hypermaketuri.

In afara de gama de pesti exotici, distribuita preponderent prin segmentul HoReCa (dar si prin retelele cash&carry), compania comercializeaza pe acest canal o varietate larga de sortimente: de la pestele proaspat, preponderent salbatic, dar si de acvacultura, la peste gata procesat, gama din care fac parte soiuri ca: somonul, dorada, lupul de mare, pastravul sau crapul. Pestii sunt pescuiti in special din Marea Mediterana, Atlanticul de Nord, Marea Nordului si Oceanul Indian, care este cea mai importanta sursa de fructe de mare la nivel global. Anumite soiuri sunt capturate si din arii de importanta secundara din punct de vedere al cantitatii de peste adusa in Romania, cum este Marea Baltica.

In Romania, zonele unde se mananca cel mai mult peste pe segmentul HoReCa, sunt capitala si orasele situate in apropierea Marii Negre sau a unor rauri importante. In virtutea traditiei, aici s-au consumat intotdeauna mai multe preparate pe baza de peste, situatie care se reflecta si in reteaua HoReCa, potrivit reprezentantilor Romfood Trading. Asadar: Delta Dunarii, Bucurestiul si Constanta raman pe primele pozitii la acest capitol. De asemenea, consumul de peste din reteaua HoReCa e mai ridicat in regiunile turistice si cunoaste varfurile sezoniere clasice. Zona Ardealului ramane la un nivel mai scazut decat restul tarii in ceea ce priveste apetenta pentru mancaruri pe baza de peste si fructe de mare.

“Consider ca este foarte important ca oamenii sa stie ce si cum sa manance in materie de peste, atunci cand merg la restaurant. Exista, desigur, regulile de clasice care ne spun ca savoarea unui peste bun va fi perfect completata de o garnitura din legume de calitate si de un vin alb, sec. De asemenea, pentru cei care sunt mai informati in domeniu, nu ar strica sa se intereseze si de
Chef-ul care gateste in localul respectiv, precum si, daca se poate, de sursele de aprovizionare ale restaurantului”, a adaugat Mihai Cristian Darmanescu.

###

Romfood Trading este unul dintre principalii importatori si distribuitori de produse din peste si fructe de mare din Romania. Comercializarea produselor se face prin brandul Alfredo Seafood, brand creat de Mihai Cristian Darmanescu si lansat in anul 2013. Datorita experientei si relatiilor internationale cu marii producatori de peste din lume, dar si al celor trei linii de procesare si ambalare automatizate si de inalta productivitate din cele doua fabrici din Constanta si Bucuresti, produsele cu marca Alfredo Seafood sunt distribuite atat in cele mai importate lanturi de hypermarketuri si supermaketuri din tara, precum Kaufland, Carrefour, Mega Image, Metro, Billa, Cora, Profi etc., cat si in peste 3000 de magazine de comert traditional.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram