Rezervarile de pe mobil in 2015 – facute in principal de barbati mai ales in mai si noiembrie pentru preturi de

Potrivit datelor, numarul de rezervari realizate de catre utilizatorii Tripsta de pe dispozitive mobile a continuat sa creasca in ritm constant in 2015, majoritatea rezervarilor mobile fiind facute in mai si noiembrie, dar si in martie, aprilie si octombrie.

Atunci cand vine vorba de dispozitivele folosite pentru a rezerva calatorii, majoritatea calatorilor romani au folosit website-ul mobil al Tripsta (87.5%), in timp ce restul au preferat aplicatia iOS a Tripsta (12.5%), barbatii fiind mai inclinati sa rezerve calatorii de pe mobil comparativ cu femeile.

Cele mai rezervate destinatii de pe mobil: London si Istanbul in strainatate, Iasi si Cluj pe plan local

In 2015, cea mai rezervata destinatie via mobil a fost pe ruta Bucuresti – Istanbul, pe locul doi din punct de vedere al rezervarilor mobile fiind zborurile operate pe rutele Londra-Bucuresti si Bucuresti – Londra.

In ceea ce priveste zborurile domestice, cele de la Iasi la Bucuresti au fost cel mai des rezervate de pe un dispozitiv mobil, urmate de zborurile Bucuresti – Cluj si Bucuresti – Iasi.

Preturile pentru calatoriile rezervate de pe mobil? De la €20 la peste €2.000

Pretul pentru zborurile rezervate de pe mobil a variat de la €20 in cazul celui mai ieftin la peste €2.000 pentru cel mai scump.

Cel mai scump zbor rezervat prin intermediul website-ului mobil al Tripsta a fost pe ruta Phuket (Thailanda) – Bucuresti (€2.200), in timp ce zborul cel mai scump achizitionat via iOS a costat €1.030 si a fost pentru ruta Bucuresti Otopeni – Portela Lisabona.

Pe de alta parte, cea mai ieftina rezervare facuta de pe site-ul mobil a costat doar €20, pentru un zbor de la Bucuresti la aeroportul londonez Stansted. Prin intermediul aplicatiei iOS, cel mai ieftin bilet a fost cumparat pentru ruta Londra – Dublin, pentru €28.

Despre Tripsta
In 2005, doi antreprenori talentati au lansat in Atena, Grecia, unul dintre puncta cele mai fierbinti ale turismului international, un start-up numit initial Travelplanet24. In prezent, agentia de turism online Tripsta este unul dintre cei mai mari si mai recunoscuti lideri ai industriei de profil. Brandurile noastre – Tripsta, airtickets si Travelplanet24 – sunt preferate de peste un milion de turisti loiali din 45 de piete internationale pe care compania opereaza in prezent.
Cu birouri in Atena, Bucuresti si Istanbul, echipa noastra de 280 de genii turistice pasionate se asigura ca ajungeti la destinatie la cel mai mici preturi garantate si cu sprijin dedicat. Motoarele noastre pentru rezervari proceseaza peste doua milioane de cereri de calatorie pe minut pentru a se asigura ca turistii primesc seturi complete de optiuni si preturi pentru calatorii cu avionul, trenul, feribotul sau autoturismul. Suntem capabili sa facem asta pentru ca strangem peste 100GB (echivalentul a peste 50,000 de melodii) in date privind rezervarile in fiecare zi si le utilizam pentru a va face experienta de cautare mai usoara si intuitive, indiferent de dispozitivul pe care il folositi. La aceasta se adauga serviciul multi-lingv de talie mondiala dedicate pasagerilor si stim deja ca veti face din urmatoarea experienta de booking o experienta extraordinara.

[1] Datele se refera la rezervarile mobile facute prin intermediul website-ului mobil si al aplicatiei Tripsta in perioada ianuarie – decembrie 2015