Reusita afacerilor in mediul online depinde de punctele forte ale unui site

16 decembrie 2016
Autor:
WEBDESK

Promovarea online este la ora actuala una dintre principalele cai de a obtine vizibilitate in randul consumatorilor. Faptul ca majoritatea cumparatorilor sunt activi in mediul virtual atrage site-urile de comert si de servicii in aceasta zona. Toate brandurile cumpara campanii si creeaza strategii prin care sa atraga atentia utilizatorului comun.

Daca afisele publicitare erau altadata marea moda in randul campaniilor de promovare, in prezent lupta pentru recunoastere si autoritate se duce la cateva clickuri distanta. Acest lucru sugereaza importanta unei prezente online, indiferent ca este vorba despre un magazin de vanzari, un cabinet medical sau despre anumite servicii de nisa. Astfel, dezvoltarea unor strategii pentru a urca in varful listei furnizate de motoarele de cautare online devine o adevarata miza pentru cei care vor sa aduca succes afacerii lor.

In acest stadiu, este necesara interventia unor specialistii care sa ofere audit SEO si care sa identifice principalele puncte slabe si puncte forte ale unui site. In urma acestui procedeu, se vor implementa anumite planuri de actiune, care sa aduca un plus de valoare unei pagini web si pe care sa o claseze in top.

Ce este auditul SEO?

Asteptarile pe care le ridica acest concept se concretizeaza intr-o evaluare precisa a elementelor ce configureaza un site si a pozitiei lui in rezultatele cautarilor online. In urma acestei analize amanuntite, in baza unor criterii prestabilite, se fac recomandari pentru a imbunatati atat aspectul paginii, cat si modul in care brandul functioneaza sau interactioneaza cu clientul. Rezultatul va duce la o imbuntatire considerabila a felului in care isi creaza un site imaginea in mediul virtual.

Strategia unui audit SEO eficient prevede in prima instanta o descriere detaliata a statutului unei pagini web din momentul in care a inceput sa se efectueze evaluarea. Aspectele majore punctate de analiza specialistilor in SEO sunt atat perfomanta pe retelele de socializare sau in rezultatele de pe motoarele de cautare, cat si numarul de link-uri externe sau interne primite. In stadiul urmator se efectueaza o lista de prioritati si de obiective ce trebuie atinse, fiecare punct fiind prezentat intr-o maniera concisa si clara. In aceasta etapa este foarte important sa se creeze asteptari realiste si planuri de actiune coerente, care sa aduca rezultate de durata.

Ultimul stadiu principal al unui audit SEO reprezinta un raport ce descrie complet strategia de marketing, ce urmeaza a fi implementata pentru a folosi toate avantajele internetului in favoarea brandului. Pentru a intelege mai bine ce promite tot acest proces amplu si necesar pentru orice categorie de site, clientii sunt invitati sa se informeze despre detalii pe acest site.

Deoarece domeniul SEO se dezvolta si este intr-o continua schimbare, specialistii recomada auditul la un interval de minimum doua ori pe an. Se are in vedere structura continutului, precum titlul si descrierile, cat si componentele unui URL sau formatarea textului. Principalul obiectiv este de a crea continut original pe fiecare pagina, astfel incat calitatea informatiei sa capete autoritate in fata competitiei.

In concluzie, pentru rezultate optime in mediul online, specialistii pot oferi consultanta si audit la anumite intervale de timp. Este recomandat ca fiecare site, ce isi doreste sa devina vizibil si sa interactioneze eficient cu fiecare consumator, sa apeleze la metode de analiza ce vor imbunatatii considerabil imaginea unui brand pe internet.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram