Reguli de conduita pentru promovarea afacerii pe internet

25 februarie 2018
Autor:
Content SEO

Inceputul unei afaceri este intotdeauna dificil, oricat de interesanta si buna ar fi ideea si oricat de experimentat este cel care o initiaza. Intotdeauna apar probleme legate de buget, de promovarea afacerii si de micile detalii care pot face diferenta.

Atunci cand vine vorba despre promovare, mediul online este, fara doar si poate, principalul mediu in care un business poate sa devina cunoscut. Problema este ca metodele de promovare sunt atat de multe si pot fi atat de costisitoare, incat orice incepator trebuie sa respecte o serie de reguli pentru a se promova ieftin si eficient.

Care sunt principalele reguli de care trebuie sa se tina cont pentru o promovare inteligenta?

Cei de la www.ecomunicate.ro au creat o serie de reguli extrem de importante, care ajuta orice incepator:

1. Continutul de calitate, cel mai important. Un prim pas pe care orice business trebuie sa il faca este sa genereze continut de calitate. Internetul se bazeaza pe continut iar cei care navigheaza pe diverse site-uri cauta solutia perfecta. Dat fiind faptul ca in aproape orice domeniu exista zeci, sute sau chiar mii de concurenti, redactarea unui continut ok poate sa fie secretul promovarii inteligente.

2. Site-ul este si el extrem de important. Nu doar continutul site-ului conteaza, ci si modul in care acesta este construit. Culorile folosite, viteza de reactie si structura pot sa contribuie si ele in mod decisiv la succesul pe care urmeaza sa il aiba business-ul.

3. Solutiile de promovare gratuita. Partea buna la promovarea online este ca exista destul de multe variante de promovare gratuita (cel putin teoretic). Spre exemplu, se poate miza pe comunicate de presa, pe promovarea in grupurile retelelor de socializare si pe promovarea in forumurile de specialitate. Pentru o eficienta cat mai mare insa, toate solutiile gratuite trebuie sa fie analizate in detaliu. Exista mai multe site-uri de comunicate de presa gratuite, insa este indicat ca acestea sa aiba un spam score cat mai mic, sa aiba o autoritate a domeniului cat mai mare si sa fie cat de cat cunoscute.

4. Solutii de promovare cu plata. Evident, exista si o multime de solutii de promovare cu plata, unele foarte eficiente si altele mai putin eficiente. Orice afacere aflata la inceput trebuie sa incerce cat mai multe variante. Tocmai de aceea, bugetul trebuie impartit intre solutii precum Google Adwords, Facebook ads si evident, SEO. Alegerea unei firme de SEO este o provocare uriasa, in conditiile in care exista o multime de servicii de acest fel, insa nu toate pot sa garanteze rezultate. De cele mai multe ori, rezultatele SEO vin dupa cateva luni de investitii, ceea ce inseamna ca aceasta solutie trebuie sa fie abordata in paralel cu alte variante.

Promovarea afacerii online nu este usoara, insa daca produsul comercializat este de buna calitate si minimele reguli sunt respectate, atunci poate fi una de succes.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram