Reconditionarea turbine si ce trebuie sa stii despre asta

9 martie 2018
Autor:
European Advertising Holding S.R.L

Asa cum ar trebui sa se intample in cazul oricarui proprietar de autoturism responsabil, trecerea din sezonul rece devine si un motiv bun de a face o vizita la service. La capitolul turbine -  eventualele defectiuni semnalate au doua optiuni, fie reconditionarea, fie inlocuirea. Multi se vor gandi instant la preturi. Desi aceasta ar fi ultima grija, trebuie spus ca o turbina noua poate fi chiar foarte costisitoare.

Alternativa este de a gasi un specialist pe domeniul reconditionari turbine Iasi sau pentru orice oras din tara. Descoperim ce implica reconditionarea si de ce este metoda mai avantajoasa.

Reconditionarea si ce inseamna asta

Multi gresesc crezand ca a curata turbina este echivalentul reconditionarii. Gresit, spun specialistii. Reconditionarea presupune un serviciu profesional, ce are loc intr-un service autorizat, concret referindu-se la inlocuirea unor componente din turbosuflanta, dupa care se realizeaza si echilibrarea dinamica a sistemului.

Este adevarat ca parte din acest proces de reconditionare se implica si o demontare, curatare a turbosuflantei, insa acest lucru este menit doar sa identifice care este in fapt problema. Poate ca de aici incepe si confuzia.

Cat poate sa dureze acest proces? O medie poate fi de 3 pana la 8 ore. Insa cand rezultatul este menit sa te scuteasca de costuri exagerate – trebuie sa stii ca reconditionarea poate fi de pana la 4 ori mai ieftina fata de costurile implicate de achizitia unei turbosuflante noi – timpul acesta nu este de cel mai mare interes.

Cum ajuti turbosuflanta sa functioneze mai bine pentru mai mult timp

Specialistii spun ca soferul are si el o influenta in ceea ce priveste modul de functionare a turbosuflantei. Exista si cateva sfaturi ce pot fi de mare ajutor.

  • Este de preferat sa se evite accelerarea puternica, in conditiile in care motorul inca nu a ajuns la pragul temperaturii de lucru, de regula la 90˚. Acest lucru va ajuta sa nu creati un soc termic fata de piesele turbosuflantei.
  • Filtrul de aer ar trebui sa fie schimbat periodic. Curatarea carcasei si tot ce tine de acest lucru trebuie sa fie o grija frecventa.
  • Uleiul de motor trebuie si el schimbat in mod regulat. Daca nu stiti la ce interval, puteti observa ce mentiune se face de la producator. De preferat sa fie vorba de utilizarea unui ulei de calitate, ce se potriveste cu norma motorului autovehicului detinut.
  • Daca autovehiculul a fost folosit la turatie mare asa cum se intampla spre exemplu in cazul regimului de autostrada, motorul si turbosuflanta au nevoie sa se raceasca incet. De preferat sa se lase in functiune la relanti intre 1 si 2 minute.

O turbosuflanta reconditionata poate fi ca si stare de functionare asemanatoare uneia noua. Asadar merita pe deplin ca acest serviciu sa fie ales, cand situatia o impune. Cu toate acestea, trebuie ales si un specialist care sa va ajute in acest sens, un service autorizat, cu oameni pregatiti si experimentati in domeniu. O recomandare in acest sens este Turbo9, cu pagina oficiala www.turbo9.ro.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram