Punerea clientilor pe primul loc

Clientii se afla in centrul afacerii dumneavoastra! Acesta este un vechi mesaj pe care il cunoasteti cu siguranta. Ceea ce poate nu stiti, totusi, este ca relatiile dintre clienti determina valoarea economica a companiei.

Pe masura ce marcile si denumirile produselor devin din ce in ce mai putin valoroase, valoarea companiilor este tot mai mult legata de numarul si calitatea clientilor existenti, dar si de loialitatea acestora fata de marca.

Daca va intrebati cum puteti tine aproape clientii si astfel sa cresteti valoarea brandului, aflati ca potrivit expertilor, pentru a obtine clienti loiali, nu trebuie sa va concentrati asupra scaderii preturilor sau asupra cresterii liniilor de produse. In schimb, oferiti servicii exceptionale.

In cativa ani, experienta clientilor va fi diferentiatorul numarul unu, chiar inaintea pretului si a produsului.

Pentru a tine pasul cu nevoile clientilor, faceti o prioritate din departamentul de relatii cu clientii. Serviciul de relatii cu clientii ar trebui sa devina o parte integrata a fiecarui aspect al afacerii dumneavoastra, nu numai departamentul de marketing sau personalul de vanzari. Punerea clientilor pe primul loc in cadrul companiei inseamna multe lucruri diferite asupra carora va puteti concentra pentru a va ridica nivelul afacerii.

Fiti disponibil! Analizele social media arata ca, in medie, companiile au raspuns la doar aproximativ 30% din intrebarile pe care le primesc pe aceste canale de comunicare. In acelasi timp, 7 din 10 clienti asteapta un raspuns si nu-l primesc. Privind la aceste date se intelege ca nu se acorda suficienta atentiei clientilor activi online, iar numarul acestora este in crestere. Clar, strategia de abordare a clientilor ar trebui mult imbunatatita in acest sens! Primiti un feedback pozitiv, excelent, primiti un feedback negativ, incercati sa faceti tot posibilul sa tineti cont de el. Prin urmare, toate feedback-urile sunt bune, de folos si spre cresterea companiei.

Soft retail performant, case de marcat, consiliere, tot ce aveti nevoie pentru succesul afacerii | casedemarcat.eu

soft retail

Dincolo de toate, clientul trebuie respectat si din punct de vedere al timpului pe care-l petrece cand doreste sa plateasca produsele. Din acest motiv aveti nevoie de un soft retail performant care sa raspunda cerintelor actuale ale clientilor. V-ar putea fi de folos compania Atto Soft care se ocupa cu educarea, consilierea, vanzarea si mentenanta produselor soft, dar si a echipamentelor precum case de marcat, imprimante si alte consumabile utile unui magazin. Site-ul https://www.casedemarcat.eu/ va sta la dispozitie cu informatii pretioase, folositi-le!