Produsele magazinului online Bioo ro necesitate sau moft contemporan

16 aprilie 2016
Autor:
WEBDESK

Utilizarea zilnica a alimentelor, produselor si medicamentelor conventionale s-a dovedit una nefasta pentru organismul nostru, studiile de profil afirmand de fiecare data faptul ca aducem corpului nostru o cantitate imensa de toxine, pe care le preluam fie din regimul alimentar abordat, fie din tesaturile de care ne inconjuram, fie din tramentele pe care le urmam tocmai pentru a ne imbunatati starea generala.

Necesitatea de a adopta un stil de viata sanatos este din ce in ce mai stringenta, motiv pentru care produsele 100% organice ajung sa beneficieze de vizibilitate si apreciere in randul publicului autohton. Iar daca la inceput societatea privea cu reticenta produsele bio, considerandu-le nejustificabile pentru consumul de zi cu zi, in momentul de fata ele acapareaza rafturile supermarketurilor, devenind tot mai cautate de catre oamenii care doresc sa urmeze un stil de viata echilibrat, bazat in egala masura pe o dieta cumpatata si pe un amalgam de activitati sportive.

Asadar, efectele nocive pe care ni le aduc produsele conventionale au inceput sa fie sesizate de majoritatea persoanelor, nefiind un secret faptul ca parintii aleg sa isi creasca micutii doar cu alimente si produse de ingrijire corporala bio, ferindu-i pe cei mici de materialele sintetice si de medicamentele care propun o compozitie 100% chimica, sintetizata in laborator. Bioo.ro este platforma care le vine acestora in ajutor, echipa din spatele acestui concept fiind compusa din oameni responsabili, care poseda un simt civic foarte bine dezvoltat. Din dorinta de a oferi alternative publicului cosmopolit, platforma pune la dispozitia acestora resurse pretioase de alimente, produse de ingrijire corporala ori cosmetice, tratamente naturiste si aparate medicale revolutionare.

Imboldul de a consuma preponderent fructe, legume si cereale cultivate in mod natural, fara influenta ingrasamintelor si a solutiilor chimice este tot mai prezent in societatea actuala, dorindu-se o educare a tuturor grupelor de varsta. Batrani, adulti, adolescenti si copii - toate acestea constituie categorii targetate de catre companiile care aduc pe piata produse bio, incercandu-se astfel o educare si o redirectionare a oamenilor catre un regim de viata benefic  pentru organism.

Desi sintagma care acompania produsele bio la inceputuri a fost aceea de "moft", numeroasele campanii de responsabilizare cu privire la continutul nociv al produselor si alimentelor conventionale au reprezentat o unealta puternica in convingerea publicului general, majoritatea persoanelor devenind constiente de pericolele si toxinele la care se supun in fiecare zi. In plus, au fost sensibilizati si aceia care pledeaza pentru protejarea constanta a mediului inconjurator, prin alegerea alimentelor organice reducandu-se si cantitatea de pesticide care se aplica asupra solurilor autohtone.

Campaniile de informare au fost dintre cele mai diversificate, oamenii fiind pusi la curent cu ingredientele nocive care se regasesc in detergenti, in cosmetice ori in alimentele pe care le consuma in mod regulat, toate acestea afectand organismul intr-o anumita masura. Pornind de la afectiuni cutanate, alergii, iritatii, boli ale sistemului respirator ori cardio - vascular, efectele negative pe care produsele conventionale le manifesta asupra organismului sunt tot mai evidente, consumul produselor "bio" devenind astfel o necesitate, nu un moft.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram