fbpx

PRO Creativ Formarea de noi competente in domeniu marketingului si managementului teatral

Proiectul „Pro-creativ” are drept miză adaptarea creativă a tehnicilor marketingului și managementului tradițional la particularitățile domeniului teatral. Proiectul urmărește completarea stategiilor de marketing și de management folosite de teatrele din România, cu metode și tehnici ce și-au dovedit eficiența în alte domenii. Pe termen mediu și lung, aceste strategii vor contribui la atragerea unor fonduri suplimentare, fidelizarea publicului și echilibrarea obiectivelor artistice cu cele economice
Cursurile vor fi susținute de Alexander Hausvater (Supraviețuirea economică – un imperativ pentru creația artistică), Dan-Marius Zarafescu (A fi sau a nu fi manager teatral), Sarmiza Andronic (Tehnici de comunicare și persuasiune), Anda Becuț (Rolul și importanța cunoșterii publicului ), Corina Lazăr (Managementul instituțiilor culturale) și Călin Vegheș (Și teatrele au nevoie de clienți …). Ele au un format informal, cursanții vor avea oportunitatea să se cunoască, să facă schimb de experiență și să găsească soluții practice și creative pentru dezvoltarea durabilă a instituției lor.

Scopul proiectului „Pro-creativ” este creșterea gradului de formare a personalului din instituțiile de spectacol, în raport cu cerințele publicului și cu dificultățile întâmpinate în ultimii ani de sectorul cultural.

Acest proiect este finanțat de Administrația Fondului Cultural Național.

Parteneri: Teatrul Tony Bulandra Târgoviște, Teatrul Masca București, Asociația M.A.I.E.