Preturi mici la print Reteta in 5 puncte

Alege dimensiunea cea mai eficientă pentru printare

Lucrările se printează desfășurat pe o coală mare, de obicei SRA3 și chiar mai mult. De multe ori formatul deschis al tipăriturii tale nu se încadrează optim pe coala de print. O simpla micșorare a dimensiunilor generale cu 10 mm poate face să se încadreze mult mai bine lucrarea ta pe coală și în consecință să micșorezi consumul de foi mari. Poți întreba personalul tehnic din atelierul de print digital cu cât ar trebui modificate dimensiunile printului ca acesta să se încadreze într-un număr mai mare pe coala de printat. Consumul total mai redus de hârtie o să rezulte intr-un preț mai ieftin.

Alege un tiraj avantajos ce respectă scopul pentru care tipărești

Chiar și la tiparul digital prețurile variază cu numărul de exemplare. De multe ori preturile afișate sunt pentru tiraje comune, mici, deci prețul expus este ceva mai mare. Alegând un tiraj ceva mai mare poți avea surpriza să afli că oferta scade suficient astfel încât costul pe bucată sa permită tipărirea într-un număr mai mare. Chiar dorești să printezi numai 50 de bucati când oferta pe 100 este mult mai bună?

Printuri ce se repeta în timp

Dacă lucrarea ta e repetabilă într-un mod predictibil poți cere un discount la printare. Orice firmă de print digital dorește să aibă un portofoliu de clienți cu lucrări ce se repetă. Acest avantaj trebuie folosit spre situatii câștigătoare ambelor părți. Știm sigur că noi, de exemplu, ne dorim clienți cu comenzi ce se repetă la intervale știute astfel încât putem comanda hârtia în cantități ce vin la ofertă.

Păstrează finisările printurilor la minim

Minimul ce încă are sens pentru scopurile de marketing urmărite. Dacă dorești carți de vizită printate digital față-verso, cu colțuri rotunjite, plastifiate mat pe o fața, lucios pe verso, cu emboss și cerneală volumetrică, fii sigur că pretul ieftin nu va fi. De multe ori finisări pretențioase nu își au rostul pentru publicul tău ținta, deși pe tine te încantă. Mai bine investighează alte zone, de pildă designul, layoutul, modul creativ în care se exprimă vizualul unei lucrări și investește banii acolo. Ar putea avea un impact mai mare.

Ai grijă ca fisierele să fie print ready

Orice tipografie digitală prin natura procesului de tipărire are de-a face, de obicei, cu tiraje reduse. De multe ori timpul de pregătire al fisierului ce se trimite la print poate fi mai mare decât lucrarea propriu-zisă. Orice timp petrecut în plus, pe lângă operațiile obișnuite de pregătire, pentru corectarea lucrării, dacă tirajul este mic, se taxează, justificat economic, deoarece, așa cum am explicat, consumă timp valoros ce putea fi alocat preparării de print al unei alte lucrări.