Popularitatea acestor magazine de materiale de constructii

9 aprilie 2013
Autor:
dowmedia08

Piata de bricolaj va fi caracterizata in anul 2013 de o lupta acerba pentru supravietuire, iar vocile reprezentantilor de magazin materiale de constructii celor mai importanti jucatori sustin ca acest an va fi marcat de incertitudini si nesigurate. Exista insa si optimism.
Astfel, in prima jumatate a anului financiar 2012 / 2013 (1 martie – 1 august 2012), Hornbach Holding AG a raportat o crestere de 1% a vanzarilor consolidate, la 1,79 miliarde de euro. In acelasi timp, veniturile operationale (EBIT) ale Hornbach Group in prima jumatate a anului fiscal au scazut usor, cu 2,9%, la 153,2 milioane de euro. Cu toate acestea, compania estimeaza ca si in acest an financiar acestea se vor mentine la nivelul intregistrat in perioada precedenta (1 martie 2011 – 29 februarie 2012).
“Comparativ cu rezultatele financiare obtinute in anul fiscal anterior, veniturile realizate in prima parte a anului curent sunt bune. Scaderea usoara inregistrata la nivelul veniturilor noastre a fost cauzata, in principal, de atitudinea consumatorilor din zone importante din Europa de Vest si de Est, acestia devenind mai atenti cu cheltuielile lor, dar si de conditiile extreme de vreme din aceasta vara”, a declarat Albrecht Hornbach, Presedintele Consiliului de Administratie al Hornbach Holding AG.
Vanzarile realizate in cele 137 de magazine operate de cel mai mare subgrup din cadrul Hornbach Holding AG, Hornbach Baumarkt AG, in Europa, au crescut cu 0,9% in primele sase luni din anul financiar curent, ajungand la 1,68 miliarde de euro.
„Este cu atat mai imbucurator sa observam ca, in anumite tari, cum este si cazul Romaniei, am reusit sa generam cresteri in vanzari comparativ cu aceeasi perioada a anului fiscal anterior si sa depasim media inregistrata de sectorul de profil in prima jumatate a lui 2012 / 2013”, a spus Hornbach.
Vanzarile din magazinele Hornbach din cele opt tari din afara Germaniei au indicat un declin usor, cu 2,1% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. Criza datoriilor in euro care se desfasoara in prezent, precum si previziunile economice pesimiste au dus la o lipsa de optimism in randul consumatorilor din zone mari din Europa de Vest si Est, mai ales pe perioada verii.
Pe plan local, cea mai recenta investitie a retailerului german a fost in Timisoara unde a deschis un magazin cu o suprafata totala de peste 22.000 mp, investitie care s-a ridicat la 30 de milioane de euro.
In acest moment, Hornbach dispune de cinci magazine – Bucuresti (2), Balotesti (1), Brasov (1) si Timisoara (1).

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram