Philip Kotler primeste titlul de Doctor Honoris Causa al Universitatii din Bucuresti

17 mai 2012

Senatul Universitatii din Bucuresti a decis, in cadrul unei sedinte de consiliu desfasurate miercuri, 16 mai, acordarea titlului de Doctor Honoris Causa lui Philip Kotler, renumitul parinte al marketing-ului modern. Profesorul Kotler va primi acest titlu in urma propunerii inaintate de Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii.

Titlul onorific oferit de catre Universitatea din Bucuresti vine ca urmare a implicarii si definirii a ceea ce este cunoscut in prezent a fi marketingul modern, o industrie care a fost construita, reinventata si dusa in permanenta la un nivel superior de catre Philip Kotler.

Ceremonia de acordare a titlului de Doctor Honoris Causa va avea loc joi, 31 mai, la Palatul Facultații de Drept (Bd. Mihail Kogalniceanu, nr.36-46, sector 5), in prezenta comunitații academice.

Philip Kotler se va afla la Bucuresti pentru sustinerea trainingului certificat “Marketing-ul prin valori”, adresat specialistilor in marketing. Biletele se comanda online, prin completarea formularului de inscriere.

Marketing 3.0 este organizat in parteneriat de catre V+O Communication (www.vando.ro), Confident Public Relations (www.confidentpr.com) si Choice Management & Consulting.

Partenerii evenimentului sunt: Aerotravel Lufthansa, Air Taxi, ASEBUSS, Athénée Palace Hilton, Coca-Cola Hellenic, EXEC-EDU, JTI, MobilPay, Raiffeisen Bank, Romtelecom și Ursus, iar partenerii media sunt: Ziarul Financiar, Business Magazin și Mediafax.

Pentru mai multe detalii referitoare la acest eveniment, vizitați site-ul www.marketing30.ro si pagina de facebook.

***
Despre Philip Kotler
Philip Kotler este fondatorul „managementului marketingului” modern, profesor de marketing internațional la Școala Superioara de Management J. L. Kellogg, din cadrul Universitații din Northwestern, SUA. Este licențiat in economie al Universitații din Chicago și doctor in economie la Institutul de tehnologie din Massachusetts. Philip Kotler este inventatorul celor “4P” in Marketing (care acum au devenit cei “7P”) precum si inventatorul conceptului de “Marketing Social” si este implicat in cercetarea si dezvoltarea marketing-ului de peste 55 de ani. Profesorul Kotler este autorul lucrarii “Marketing Management”, acum la cea de a XIII-a editie – cel mai utilizat manual de marketing in universitatile de afaceri din intreaga lume. Kotler este unicul „triplu” caștigator al premiului Alpha Kappa Psi (AKP) pentru cel mai bun articol al anului aparut in revista Journal of Marketing. Incepand cu anul 1998, Philip Kotler se afla printre Top 50 guru in afaceri la nivel mondial, iar in anul 2008 si 2009 Profesorul Kotler a fost clasat in primii 10 Guru in Afaceri din lume.

Despre Confident
Confident este o agentie full service de consultanta in relatii publice si marketing, creata la inceputul anului 2011. Confident ofera servicii de comunicare corporate si de brand, precum si servicii de comunicare B2B si B2C. Mara Gojgar este acreditata de Chartered Institute of Public Relations, Londra (CIPR) si are o experienta de peste 6 ani in relatii publice si mass media. Inainte de a isi deschide propria agentie, Mara a lucrat pentru clienti din domenii precum financiar-bancar, IT&C, FMCG, constructii si real estate si pentru programe cu finantare europeana. Va invitam sa ne vizitati la www.confidentpr.com

Despre Choice Management & Consulting
Choice Management & Consulting este o firma de consultanța in management, specializata in dezvoltarea organizaționala inființata de catre Anca Podoleanu și care are in portofoliu clienți precum Romsys, Enel, Petrom/OMV, HR Management Club, La Fantana, Amraz, Prodal94, Henkel, Vienna Insurance Group, Daedalus Millward Brown, UHY Audit CD, Tuborg, Trylon, WizRom. Serviciile oferite de catre Choice Management & Consulting prin rețeaua de parteneri din Israel și Europa sunt executive search, talent management, cultura organizaționala, managementul schimbarii, SaaS in resurse umane.
Anca are o experiența de peste 12 ani in poziții de top management in Pepsi și Vodafone și de peste 7 ani in consultanța manageriala, fiind caștigatoarea distincției Business Woman of the Year in anul 2010, oferita de publicația Business Woman.

Despre V+O Communication
Infiintata la inceputul anului 2006, V+O Communication este una dintre cele mai dinamice si strategice agentii de PR din Romania, parte din unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare regionale independente din Europa de Sud-Est, atat din perspectiva competentelor cat si a ariei geografice acoperite prin cele cinci reprezentante.
Printre clienții V+O Communication Romania se numara: ATE Bank Romania, ABN Systems, COSMOTE Romania, Germanos, Farmec Cluj-Napoca, Impact, Kanal D, Rio Bucovina, Trenkwalder, Wizrom Group, Zapp (Telemobil), si multi altii.

Despre Universitatea din Bucuresti
In cei 148 de ani de existenta, Universitatea din Bucuresti a castigat un solid prestigiu national si international, fiind considerata, in tara si in strainatate, cea mai importanta institutie de invatamant, cercetare si cultura din Romania. Multi dintre absolventii Universitatii s-au afirmat ca personalitati de seama și pot fi regasiți ca profesori si cercetatori la mari universitati ale lumii, ori ca membri ai Academiei Romane si ai unor academii din alte tari, scriitori, oameni politici (parlamentari, ministri, prim-ministri, presedinti), diplomati, inalti prelati etc.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram