Performanţa şi stabilitatea financiara a AXA Group garanteaza protecţie financiara clienţilor AXA Asigurari

22 octombrie 2012
Autor:
dowmedia08

Rezultatele financiare solide ale AXA Group din prima jumătate a anului au contribuit la o apreciere a acţiunilor grupului de 25%, de la începutul lui 2012, peste media performanţelor celor mai mari companii europene (indicele Eurostoxx 50 a crescut cu 10,4%). AXA vine, astfel, către clienţii săi cu argumente solide prin care aceştia pot avea încredere în protecţia oferită de produsele aflate în portofoliul său.

AXA a beneficiat şi anul acesta de pe urma strategiei de diversificare a business-ului, a acoperirii geografice globale, a produselor, dar şi a activelor, ceea ce a însemnat şi o diversificare a capacităţii de generare a veniturilor şi a făcut ca întreg grupul să nu fie afectat de situaţiile economice mai puţin favorabile.

Rezultatele solide raportate de AXA Group pentru prima jumătate a acestui an ilustrează rezistenţa modelului său de business, dar şi o coordonare bună a activităţii diviziilor sale, într-o perioadă de volatilitate crescută a pieţelor. Veniturile de 2,3 miliarde de euro, înregistrate din activitatea de bază, au contribuit şi la o creştere de 9 puncte a coeficientului solvency I, atingând un nivel istoric de 207% peste minimumul de capital necesar.

Printr-o forţă financiară confirmată la nivelul AA- de către cele trei mari agenţii de rating*, AXA continuă să îşi îndeplinească angajamentele financiare faţă de clienţii săi. Ratingul obţinut de grup denotă capacitatea foarte mare pe care AXA Group o are de a-şi menţine angajamentul financiar faţă de clienţii săi.

Modelul de business diversificat al AXA Group permite companiei să facă faţă evenimentelor economice neprevăzute, dar şi generarea de venituri în perioade dificile economic, în condiţiile în care veniturile înregistrare din activitatea de bază (75%) provin din diviziile care sunt mai puţin expuse la pieţele financiare. Veniturile din activitatea de bază pentru asigurările de viaţă, cea mai mare divizie a AXA, au fost în creştere cu 3%, ajungând la 1,4 miliarde de euro. În acelaşi timp, portofoliul de investiţii al AXA este format din active diversificate şi lichidităţi, dintre care 29 miliarde de euro erau cash, la sfârşitul lunii iunie.

Potenţialul de reuşită al AXA rămâne intact şi se bazează de abilitatea echipei de a răspunde provocărilor curente, concentrându-se, în acelaşi timp, pe calitatea execuţiei. Echipa AXA este convinsă că dezvoltarea viitoare a Grupului se va baza în continuare pe atuurile sale diferenţiatoare. Succesul nostru este determinat de îmbunătăţirea continuă a ofertei de produse şi a calităţii serviciilor, dar şi a implicării totale a angajaţilor şi reţelei noastre de distribuţie.

De curând, AXA a fost reconfirmată şi ca cel mai valoros brand din asigurări, pentru al patrulea an consecutiv, în clasamentul Interbrand „Best Global Brands 2012”. Valoarea brandului AXA a crescut cu 1%, ajungând la valoarea de 6,75 miliarde de euro.
Mai mult decât atât, AXA Group şi-a reconfirmat performanţa în ceea ce priveşte implicarea socială, protecţia mediului şi corporate governance la un nivel ce se situează mult peste media industriei de asigurări, conform principalilor indici internaţionali de sustenabilitate, cât şi a celor mai importante agenţii de rating în ceea ce priveşte implicarea socială, protecţia mediului şi corporate governance (ESG)*.

În România, AXA Asigurări a înregistrat o creştere de 39% a primelor brute subscrise în prima parte a anului 2012 pentru întreg portofoliul. În acelaşi timp, AXA Asigurări a lansat recent şi o amplă campanie de protecţie online şi TV, prin care vorbeşte despre importanţa unei asigurări de viaţă care oferă, atât clientului, cât şi familiei sale, protecţia garantată de care are nevoie în cazul unui eveniment nefericit.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram